Altijd al graag met de Corail-rijtuigen meegereist.
Al vanaf de periode van vóór de komst van de HST's (Brussel-Parijs & Grandes Lignes in Frankrijk).
Deze zomer nog op de lijn in de Baai van de Somme & Pas de Calais (al kunnen deze toch stillekes aan toch een opsmukbeurt gebruiken)
Ik reis liever in dergelijke rijtuigen dan in deze van de TGV/Thalys/€-star... . Trager, maar dan is dit dan ook als 'toerist'.
CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen
Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen
De Luxemburg-Blankenberge Express rijdt dit jaar blijkbaar zonder Luxemburgse Corails (maar met I6a en Wegmann-rijtuigen). Zouden ze eindelijk verkocht zijn?
Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen
En kwam zondag 31 juli op tijd (18.17u) door Brugge-Sint-Pieters richting Luxemburg, zie hier de foto. Tractie was de CFL 3014.
Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen
Hebben al die Wegmannen tegenwoordig weer een olijfgroene kleurstelling?
Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen
Die groene wegmanns zijn museumrijtuigen van de CFL. (Alleen museumritten of bijzondere ritten. En ja dan is materieel tekort dus ook iets bijzonders)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.