250 mensen moeten overnachten in Thalys

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: 250 mensen moeten overnachten in Thalys

Bericht door Steven »

Je vergeet CFL nog te vermelden ook al draait het daar maar om IC, INT treinen.
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: 250 mensen moeten overnachten in Thalys

Bericht door 260689 »

Steven schreef:Je vergeet CFL nog te vermelden ook al draait het daar maar om IC, INT treinen.
IC treinen worden nog gedaan door de gewone TBG's mobility. Enkel de EC treinen worden door de eerste treinbegeleiders gedaan.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: 250 mensen moeten overnachten in Thalys

Bericht door Steven »

Meestal doen die laatste beide omdat het anders niet echt praktisch is.
TMTHALYS

Re: 250 mensen moeten overnachten in Thalys

Bericht door TMTHALYS »

Steven schreef:De Belgen rijden tot Lille, Paris Nord en tot CDG, verder zijn er ook een paar die tot straatsburg rijden (voor de EU thalys)
En naar Bourg St-Maurice en Moutiers met de Thalys Neige. In de zomer naar Marseille met de Thalys Soleil.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: 250 mensen moeten overnachten in Thalys

Bericht door Steven »

TMTHALYS schreef:
Steven schreef:De Belgen rijden tot Lille, Paris Nord en tot CDG, verder zijn er ook een paar die tot straatsburg rijden (voor de EU thalys)
En naar Bourg St-Maurice en Moutiers met de Thalys Neige. In de zomer naar Marseille met de Thalys Soleil.
Met treinbestuurders uit België?? betwijfel ik sterk dat er daar Belgische treinbestuurders lijnkennis op hebben, ik ken niemand bij ons te Brussel Zuid die dat doet. Er is altijd aflos (eventueel met uitslaap) voorzien voor de bestuurder, voor de treinbegeleiders spreek ik mij niet uit aangezien dat een totale andere regeling is.
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: 250 mensen moeten overnachten in Thalys

Bericht door Kristofke »

Op mijn vorige TGV rit naar Marne-La-Vallee was er een Vlaamse TBG aan boord, met een NMBS uniform. Dat was de eerste keer dat ik dit zag.

Het was natuurlijk een hele verbetering, de drietalige aankondigingen waren perfect.
Plaats reactie