[NL] DDAR wordt DDZ

edje

Re: [NL] DDAR wordt DDZ

Bericht door edje »

Volgens mij ook na 2012, er is trouwens een max van 50 personen per treinstel.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: [NL] DDAR wordt DDZ

Bericht door kika »

edje schreef:Volgens mij ook na 2012, er is trouwens een max van 50 personen per treinstel.
14 dagen geleden vertelde NS in een persbericht dat ze nog niet weten wat ze na 2012 gaan doen. Tot eind dit jaar gaat er niets veranderen aan de huidige manier (gratis). Ik verwacht dat we midden juli hierover meer gaan horen. Hoe kom je trouwens aan dat getal van 50?

Toen ik een tijdje terug op een Arrivatrein zat (Merwedelijn), hadden ze daar trouwens ook gratis wifi.
liefste modjes, soms is afsplitsen geen slecht idee :mrgreen:
The_Knitter
Berichten: 587
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:33
Locatie: Zwijndrecht NEDERLAND

Re: [NL] DDAR wordt DDZ

Bericht door The_Knitter »

Die GTW's op de MerwedeLingeLijn hebben WiFi, maar dat is wel zo brak...

En de verbinding die NS gratis aanbied is voor 50 mensen bestemd. Daarna kan het wel errug traag worden / geen verbinding kunnen krijgen.
-Jeroen-

Re: [NL] DDAR wordt DDZ

Bericht door -Jeroen- »

Sorry voor de enorme topickick, maar op zich wellicht het vermelden waard. Eigenlijk zouden alle treinen DDAR in combinatie met een loc type 1700 per 8 april 2013 terzijde gaan, maar tot nu toe draaien ze nog vrolijk hun diensten. Onder andere in de stoptreinen rondom Eindhoven (stoptrein Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven -Deurne) kan je ze nog tegenkomen voor zolang het duurt.
The_Knitter schreef:Ja, inderdaad. WiFi is hetzelfde als in het ICMm zit. Je krijgt een portaal waar je even de voorwaarden moet accepteren, en je zit online. Gratis tot in ieder geval eind 2012.
Het contract was inderdaad eind 2012 afgelopen, maar vandaag is bekend geworden dat het internet blijft tot in ieder geval april 2014 gratis blijft (in de IC's) en ook een aantal grote stations wordt voorzien van Wifi.
Plaats reactie