Trein ramt vrachtwagen vol diepvriesvlees

groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvriesvlees

Bericht door groentje »

Nichtje heeft de trein zien staan, blijkbaar. Het is inderdaad ergerlijk hoe sommige onverantwoorde mensen nog snel even denken de trein te kunnen verslaan...
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvriesvlees

Bericht door Dieselfreak »

groentje schreef:Nichtje heeft de trein zien staan, blijkbaar. Het is inderdaad ergerlijk hoe sommige onverantwoorde mensen nog snel even denken de trein te kunnen verslaan...
Over welke trein heb je het? Die in Maarsbergen, of die in Machelen?

Volgens de media was de bestuurder van de auto die in Machelen tegen de trein reed verblind door de zon.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvriesvlees

Bericht door groentje »

Machelen. Ik ben altijd een beetje sceptisch wat het verblinding door de zon betreft, zeker omdat de chauffeur bekend was met de overweg in kwestie (ondertussen gehoord dat het een bekende is), en je dus maar moeilijk kan beweren dat je niet wist dat er geen overweg was. En als je niet zeker bent (omdat je verblind bent, bijvoorbeeld), lijkt het me verstandig om toch maar voorzichtig te doen...
pietje

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvriesvlees

Bericht door pietje »

groentje schreef:Machelen. Ik ben altijd een beetje sceptisch wat het verblinding door de zon betreft, zeker omdat de chauffeur bekend was met de overweg in kwestie (ondertussen gehoord dat het een bekende is), en je dus maar moeilijk kan beweren dat je niet wist dat er geen overweg was. En als je niet zeker bent (omdat je verblind bent, bijvoorbeeld), lijkt het me verstandig om toch maar voorzichtig te doen...
idd, ik heb ook de indruk dat het een populair excuus is. bij regen is het watergladheid,...
Ik lees zoiets altijd als: niet goed gekeken.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Trein ramt vrachtwagen vol diepvriesvlees

Bericht door Dieselfreak »

Volgens mij speelt onoplettendheid heel vaak mee. Chauffeurs die zitten te bellen, te roken, naar de radio te luisteren,... die met vanalles bezig zijn, behalve met het rijden.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie