ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht
Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht
Je hebt toch een map met verzonden items? En lees/ontvangstbevestigingen moeten door de ontvanger verzonden worden.
Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht
Klopt maar bepaalde mailprogramma's laten niet meer toe dat te vragen...vond ik soms wel nuttig.deadlock schreef:Je hebt toch een map met verzonden items? En lees/ontvangstbevestigingen moeten door de ontvanger verzonden worden.
Ik vind dat ook de ramp op "Website contact", daar heb je ook nooit bevestiging....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht
Als je het te lang vindt gaan duren, dan zou je bv. een herinneringsmail kunnen sturen met een vraag naar de voortgang, een opmerking over de termijn uit de verordening (normaliter 1 maand, tenzij ze zelf aangeven dat heet langer wordt en dan maximaal drie maanden) en dat het jammer zou zijn als je voor zo'n duidelijke zaak naar de toezichthouder zou moeten gaan.Wouter88 schreef:Nog steeds geen antwoord
Als dat na een week of twee nog niks oplevert, klaag dan bij de toezichthouder.
Groetjes,
Rian