TGV - disneyland / charles de gaulle

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: TGV - disneyland / charles de gaulle

Bericht door groentje »

nighttrain schreef:
Portbou schreef:KNIP

Op deze afbeelding is het station waar gecomposteerd werd nochtans goed herkenbaar in de stempel. Afbeelding
waar saat de stempel, ik zie het niet!
Nochtans heel herkenbaar, er staat P LYON ////2312060916, links van het biljet. Dus afgestempeld in Paris Gare de Lyon, op 23/12/2007, om 9h16. En de meeste zijn heel erg herkenbaar, ofwel staat de volledige naam uitgeschreven, ofwel op zijn minst goed herkenbaar.
nighttrain
Berichten: 2542
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: TGV - disneyland / charles de gaulle

Bericht door nighttrain »

rvdborgt schreef:
nighttrain schreef:Normaal moet je je biljet composteren Alan de ´bornes de compostagé.
Dit geldt alleen voor klassieke tickets gekocht bij de SNCF. Een zelf afgedrukte PDF of tickets van bv. de NMBS hoef je nergens te composteren.

Groetjes,
Rian
dat had ik toch gezegd een e biljet = is een zelf uitgedrukt biljet ,alsook de carte voyageur SNCF.
nighttrain
Berichten: 2542
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: TGV - disneyland / charles de gaulle

Bericht door nighttrain »

groentje schreef:
nighttrain schreef:
Portbou schreef:KNIP

Op deze afbeelding is het station waar gecomposteerd werd nochtans goed herkenbaar in de stempel. Afbeelding
waar saat de stempel, ik zie het niet!
Nochtans heel herkenbaar, er staat P LYON ////2312060916, links van het biljet. Dus afgestempeld in Paris Gare de Lyon, op 23/12/2007, om 9h16. En de meeste zijn heel erg herkenbaar, ofwel staat de volledige naam uitgeschreven, ofwel op zijn minst goed herkenbaar.
inderdaad nu heb ik het gezien, met dank
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1783
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: TGV - disneyland / charles de gaulle

Bericht door Portbou »

Conclusie :
Geen probleem om een biljet Marne la Vallee te gebruiken vanaf Charles De Gaulle op voorwaarde dat het een biljet is dat niet gecomposteerd moet worden.
Indien het wel gecomposteerd moet worden loop je risico als fraudeur gepakt te worden door de controleur.

Juist ?
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: TGV - disneyland / charles de gaulle

Bericht door groentje »

Ik denk niet dat het verboden is, maar een kaartje dat je niet moet composteren vermijdt wel vervelende vragen, natuurlijk.
Plaats reactie