Binnenlandse reis Zwitserland

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door Steven »

De jeugdherberg is er zeker ok, schappelijk prijs en mogelijkheid tot avondeten voor een prijs van rond de 20€
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door groentje »

Ik kan de Centovalli alleen maar beamen, schitterend traject. Ook de "Golden Pass" trein van Luzern naar Interlaken vond ik tof. De voornaamste lijnen zijn vernoemd, denk ik.
K V B
Berichten: 3319
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door K V B »

Nog een paar tips:

- Je kan tegenwoordig ook voor binnenlandse ritten in Zwitserland "super saver" tickets boeken. Kan vanaf een maand op voorhand tot de dag vooraf, en je kan er een hoop geld mee besparen.
- Er zijn dikwijls interessante locale aanbiedingen. Bijvoorbeeld: Op dit moment verkoopt de Coop OV Dagkaarten voor 49,- CHF.
reiziger123
Berichten: 70
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:01

Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door reiziger123 »

Bedankt voor jullie reactie. Ik maak zeker gebruik van jullie tips.

Volgens de website van Interrail zijn de voorwaarden dit jaar aangepast. De pass is geldig over de hele Glacier Express route.

Is e Interrail Zwitserland Pass ook geldig naar Tirano? Tirano is eigenlijk Italië.
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door dentheo »

Klopt, geen probleem. Cremerie recht over het station :) :)
Theo
Groeten vanop de Heide
rdv
Berichten: 1223
Lid geworden op: 06 jul 2012, 18:55

Re: RE: Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door rdv »

reiziger123 schreef:Bedankt voor jullie reactie. Ik maak zeker gebruik van jullie tips.

Volgens de website van Interrail zijn de voorwaarden dit jaar aangepast. De pass is geldig over de hele Glacier Express route.

Is e Interrail Zwitserland Pass ook geldig naar Tirano? Tirano is eigenlijk Italië.
Tirano is Rhätische bahn, dus ik vermoed van wel. Goed dat Interrail verruimd is, op b-europe.be staan dan nog de oude voorwaarden.
rdv
Berichten: 1223
Lid geworden op: 06 jul 2012, 18:55

Re: RE: Re: Binnenlandse reis Zwitserland

Bericht door rdv »

K V B schreef:Nog een paar tips:

- Je kan tegenwoordig ook voor binnenlandse ritten in Zwitserland "super saver" tickets boeken. Kan vanaf een maand op voorhand tot de dag vooraf, en je kan er een hoop geld mee besparen.
- Er zijn dikwijls interessante locale aanbiedingen. Bijvoorbeeld: Op dit moment verkoopt de Coop OV Dagkaarten voor 49,- CHF.
Zijn die Super savers niet beperkt tot het SBBnet?
Plaats reactie