Traject Roosendaal Antwerpen cs

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
Bitburger
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 feb 2018, 12:24

Traject Roosendaal Antwerpen cs

Bericht door Bitburger »

Ik ben in het bezit bij NS gratis reizen en heb ook een interrail pas voor europa

Nu is mijn vraag moet ik dan nog een apart kaartje kopen of kan ik hiermee zo de grens over voor niets?

Alvast bedankt.
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Traject Roosendaal Antwerpen cs

Bericht door trainlovertje »

Ik veronderstel dan dat Nederland je 'thuisland' is: met een interrail global pass mag je altijd één reis van je thuisland naar een ander land en één reis van een ander land naar je thuisland gratis doen en dus hoef je niets bij te betalen. Tenzij je dus meerdere keren rijdt van/naar Nederland naar een omliggend land.
rvdborgt
Berichten: 4314
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Traject Roosendaal Antwerpen cs

Bericht door rvdborgt »

trainlovertje schreef: 15 mar 2018, 10:31Ik veronderstel dan dat Nederland je 'thuisland' is: met een interrail global pass mag je altijd één reis van je thuisland naar een ander land en één reis van een ander land naar je thuisland gratis doen en dus hoef je niets bij te betalen. Tenzij je dus meerdere keren rijdt van/naar Nederland naar een omliggend land.
En in dat laatste geval is deze reiziger ook gedekt door door de netkaart voor Nederland (van welke soort dan ook)

Groetjes,
Rian
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Traject Roosendaal Antwerpen cs

Bericht door dentheo »

Inderdaad, ik denk dat hij alle Interrail-dagen heen en weer kan en mag.
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie