Reserveringen buitenlandse nachttreinen

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
AK81

Reserveringen buitenlandse nachttreinen

Bericht door AK81 »

Enkele weken geleden probeerde ik aan het loket in Brussel-Zuid enkele buitenlandse treinen te reserveren. Na een uur vruchteloos proberen moest ik met lege handen naar huis... Maar dankzij de hulp van een collega/treinreisliefhebber op de directie en een loketbediende met engelengeduld heb ik gisteren toch een aantal niet zo voor de hand liggende buitenlandse nachttreinen kunnen reserveren. Na heel veel 'trial and error' - pogingen kwam er onder andere dit uit de computer :D


...Uit vrees voor Russische hackers, valsemunters en malafide treinliefhebbers werd de lage resolutie 45kb-scan van de reservatie verwijderd...



Reservatie voor 2 bedplaatsen 'Double' in seizoenstrein 'Istria' die deze zomer dagelijks rijdt tussen Koper/Rijeka en Budapest.
Laatst gewijzigd door AK81 op 19 jul 2018, 07:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Reserveringen buitenlandse nachttreinen

Bericht door Steven »

Je ticket met QR inclusief online zetten vind ik persoonlijk geen al te slimme zet.
traxie
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 apr 2015, 06:38
Locatie: Gent

Re: Reserveringen buitenlandse nachttreinen

Bericht door traxie »

Ik dacht dat er geen reservaties meer werden verkocht buiten naar de buurlanden
kika
Berichten: 2858
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Reserveringen buitenlandse nachttreinen

Bericht door kika »

AK81 schreef: 18 jul 2018, 20:02Maar dankzij de hulp van een collega/treinreisliefhebber op de directie en een loketbediende met engelengeduld heb ik gisteren toch een aantal niet zo voor de hand liggende buitenlandse nachttreinen kunnen reserveren.
Reservatie voor 2 bedplaatsen 'Double' in seizoenstrein 'Istria' die deze zomer dagelijks rijdt tussen Koper/Rijeka en Budapest.
Mogen we het dienstrooster van die loketbediende weten, voor de volgende keer dat wij er op uittrekken? :lol: Hoed af voor jullie engelengeduld, had het zelf waarschijnlijk al lang via een Hongaarse kennis geregeld ofzo.
Plaats reactie