HGBTF meeting

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie

Heb je zin om eens mee te doen aan een HGBTF meeting?

Peiling loopt tot 30 apr 2024, 20:58

Ja
22
88%
Nee
3
12%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

HGBTF meeting

Bericht door Steven »

Het is al even geleden dat er nog een HGBTF meeting was. Bij deze dus eens bevragen hoeveel interesse er zou zijn bij de leden om nog eens samen te komen. Een datum en activiteit ligt nog niet vast. Het kan gaan van een gezellige BBQ (zoals er vroeger al geweest zijn) tot een bezoek aan een spoorse locatie (zoals het bezoek aan Trainworld).

De BBQ is vrij eenvoudig te organiseren, maar als er mensen zijn die een suggestie willen doen voor een spoorse activiteit kan die hier al vermeld worden. Beslissen doen we later dan wel. Het is hier dus vooral peilen naar de basis interesse.
jan_olieslagers
Berichten: 3520
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: HGBTF meeting

Bericht door jan_olieslagers »

Een bbq spreekt me niet bijzonder aan (al kan het wel best), en TrainWorld eigenlijk al helemaal niet.

Des te aantrekkelijker lijkt het me om elkaar te treffen op een evenement van de diverse prive-initiatieven, CF3V, Maldegem, noem maar op. Baasrode nog liefst van al want daar heb ik familie in de buurt.

Wel lang op voorhand plannen want ik woon 2000 km verderop...
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
trainlovertje
Berichten: 2349
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: HGBTF meeting

Bericht door trainlovertje »

jan_olieslagers schreef: 19 mar 2024, 20:03 Des te aantrekkelijker lijkt het me om elkaar te treffen op een evenement van de diverse prive-initiatieven, CF3V, Maldegem, noem maar op. Baasrode nog liefst van al want daar heb ik familie in de buurt.
Dit spreekt mij zeker aan, aangezien deze allemaal al jaren op mijn verlanglijstje staan en er maar niets van in huis komt, om een of andere reden.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5319
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: HGBTF meeting

Bericht door Steve »

In de neiuwe lay-out werkt het stemmen precies niet, maar ik ben zeker ook geïnteresseerd.
jan_olieslagers
Berichten: 3520
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: HGBTF meeting

Bericht door jan_olieslagers »

Hoezo? Alhier zie ik netjes twee stemmen pro - waaronder de mijne - en nul stemmen tegen. Wat zou er nog meer moeten werken?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
trainlovertje
Berichten: 2349
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: HGBTF meeting

Bericht door trainlovertje »

Steve schreef: 19 mar 2024, 20:51 In de neiuwe lay-out werkt het stemmen precies niet, maar ik ben zeker ook geïnteresseerd.
Dank om dat op te merken, mijn stem was idd niet verstuurd. Ik ben ook een Ravaio-fan, maar er zijn in deze modus toch nog steeds een aantal bugs dus. Bedanken gaat bvb ook nog steeds niet, helaas...
Gebruikersavatar
DDietzen
Berichten: 263
Lid geworden op: 20 jan 2018, 17:57
Locatie: Apeldoorn (NL)

Re: HGBTF meeting

Bericht door DDietzen »

Leuk initiatief! Zin heb ik zeker, of het ook praktisch haalbaar is voor mij vanuit Apeldoorn (NL) valt echter nog te bezien :lol: Houd maar geen rekening met mij, als het toevallig uitkomt kom ik misschien toch langs :)
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: HGBTF meeting

Bericht door groentje »

Ik zeg niet op voorhand nee. BBQ of excursie, het mag allemaal.
etoile du nord
Berichten: 552
Lid geworden op: 03 nov 2007, 22:18
Locatie: Zingem ( Kruisem )
Contacteer:

Re: HGBTF meeting

Bericht door etoile du nord »

Nu Steenbrugge leeggemaakt is , kunnen we misschien nog eens naar Haine St.Pierre om van de rest van het historische materiaal een laatste glimp op te vangen ? ( èn te fotograferen natuurlijk ) Wie voelt zich geroepen ? In ieder geval dank bij voorbaat !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: HGBTF meeting

Bericht door Steven »

Haine st Pierre is niet publiek toegankelijk. Doen ze enkel uitzonderlijk eens op met een event of zo en ik vrees dat ze het liever niet openen omdat het daar verre van ideaal is hoe dingen bewaard zijn.
jan_olieslagers
Berichten: 3520
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: HGBTF meeting

Bericht door jan_olieslagers »

Dat klinkt erg begrijpelijk en aanvaardbaar. Maar is het niet juistekes voor een betrekkelijk kleine groep, van lieden met een zekere voeling/binding met het spoor, en het bijhorende gezond verstand, dat er nog wel eens een uitzondering zou kunnen worden gemaakt? Indien niet voor ons, voor wie dan nog wel?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: HGBTF meeting

Bericht door Steven »

jan_olieslagers schreef: 27 mar 2024, 16:18 Dat klinkt erg begrijpelijk en aanvaardbaar. Maar is het niet juistekes voor een betrekkelijk kleine groep, van lieden met een zekere voeling/binding met het spoor, en het bijhorende gezond verstand, dat er nog wel eens een uitzondering zou kunnen worden gemaakt? Indien niet voor ons, voor wie dan nog wel?
Zover ik weet wil men daar totaal geen publiek, het is ook zo dat een deel transporten van historisch materieel onder groot geheim werden gedaan en waarbij de bestemming zo geheim mogelijk moest zijn.
Plaats reactie