Opendeurdag Musée du Rail te Saint-Ghislain

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2064
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Opendeurdag Musée du Rail te Saint-Ghislain

Bericht door Dieselfreak »

Komend weekend is het opendeurdag in het Musée du Rail te Saint-Ghislain. Ik vind echter nergens een duidelijke beschrijving van de locatie, ik lees enkel dat het "op 200 meter van het station Saint-Ghislain" ligt. 200 meter is natuurlijk heel dicht, maar is het gemakkelijk te vinden vanuit het stationsgebouw? Staat het aangeduid?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Opendeurdag Musée du Rail te Saint-Ghislain

Bericht door Steven »

Dat is ter plaatse heel duidelijk. Indien je geen bordjes ziet = te veel volk en dan is de slogan gewoon simpel. Volg de massa. Er is daar toch niets anders te beleven.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2064
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Opendeurdag Musée du Rail te Saint-Ghislain

Bericht door Dieselfreak »

Er stonden nergens bordjes, en er was bijlange niet zoveel volk dat het duidelijk was in welke richting ik moest gaan. Gelukkig ken ik genoeg Frans om in het stationscafé naar dat museum te vragen, anders had het gemakkelijk wel een uur kunnen duren tegen dat ik het gevonden had.

En ik heb stel 082 daar niet gezien, wordt het elders bewaard? Stel 027 stond daar wel.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Opendeurdag Musée du Rail te Saint-Ghislain

Bericht door Bibke »

Dieselfreak schreef:Er stonden nergens bordjes, en er was bijlange niet zoveel volk dat het duidelijk was in welke richting ik moest gaan. Gelukkig ken ik genoeg Frans om in het stationscafé naar dat museum te vragen, anders had het gemakkelijk wel een uur kunnen duren tegen dat ik het gevonden had.

En ik heb stel 082 daar niet gezien, wordt het elders bewaard? Stel 027 stond daar wel.
082 staat al jaren in Schaarbeek, het was is in restauratie maar is nog steeds niet klaar: http://www.pfttsp.be/index.php?option=c ... Itemid=155
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie