1 oktober: Open Bedrijvendag

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

NSNMBS schreef:Heeft iemand een beschrijving hoe daar het beste te komen met OV? of met de auto?
Met de trein gemakkelijk te bereiken. Bombardier ligt namelijk vlak naast de goederenbundels van Brugge. Je kan het testspoor duidelijk herkennen net voor je aankomt te Brugge, aan het andere type bovenleiding.

Wanneer je het station buiten komt, volg je de grote ringlaan naar rechts. Net voor een brugje over het water, waar er een jachthaven gelegen is, sla je de straat rechts in die langs het kanaal loopt tot ongeveer een kilometer verder naar de hoofdingang. Tijdens de hele tocht heb je een mooi zicht op de spoorbundels aan je rechterkant! :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik ga ook proberen eerst eens snel bij Bombardier binnen te springen en dan ga ik nog met het smalspoortreintje gaan rijden te Maldegem! :D

Vandaag ook eens langsgefietst bij Bombardier ter hoogte van Ten Briele. Er was juist een buldozer bezig een tramstel T3000 voor de MIVB aan het opduwen! :wink:
nicken

Bericht door nicken »

NSNMBS schreef:Heeft iemand een beschrijving hoe daar het beste te komen met OV? of met de auto?
Met het OV naar BOMBARDIER te brugge,je neemt de trein of bus naar station van Brugge (Belgie) en dan sta je aan de voorkant van station Brugge.Rechts van je heb je een zeer grote parking,normaal kan je langs de linkerzijde van die parking wandelen (daar is momenteel een videotheek da video palace noemt in ondergebracht ook) naar BOMBARDIER,moest ik verkeerd zijn,wil iemand me corrigeren alstublieft,ik denk wel dat het aangeduid zal staan aan het station van Brugge ergens
Met de wagen,je neem de E40 richting Belgische kust,en rijdt er in brugge af,dan naar station rijden
Ik hoop dat de ingang nie is aan t'n briele (waar de zondag markt is),of het wordt ingewikkelder,ik vermoed dat je vanaf de parking naast het station van Brugge er in kan
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

nicken schreef:
NSNMBS schreef:Heeft iemand een beschrijving hoe daar het beste te komen met OV? of met de auto?
Met het OV naar BOMBARDIER te brugge,je neemt de trein of bus naar station van Brugge (Belgie) en dan sta je aan de voorkant van station Brugge.Rechts van je heb je een zeer grote parking,normaal kan je langs de linkerzijde van die parking wandelen (daar is momenteel een videotheek da video palace noemt in ondergebracht ook) naar BOMBARDIER,moest ik verkeerd zijn,wil iemand me corrigeren alstublieft,ik denk wel dat het aangeduid zal staan aan het station van Brugge ergens
Met de wagen,je neem de E40 richting Belgische kust,en rijdt er in brugge af,dan naar station rijden
Ik hoop dat de ingang nie is aan t'n briele (waar de zondag markt is),of het wordt ingewikkelder,ik vermoed dat je vanaf de parking naast het station van Brugge er in kan
De vorige keer kon je niet binnen langs kant station, dacht ik! :? Maar ik kan ook verkeerd zijn. Er was toen een afgebakend traject vastgelegd dat begon aan de hoofdingang en eindigde aan de tennisclub van Ten Briele, alwaar een toeristentreintje je terug naar de hoofdingang bracht.
nicken

Bericht door nicken »

Waar is de hoofdingang dan,is da die ingang langs de vaart daar????
T'n briele,is aan het lappersfortbos:voor diegenen die het nie zouden weten
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

nicken schreef:Waar is de hoofdingang dan,is da die ingang langs de vaart daar????
T'n briele,is aan het lappersfortbos:voor diegenen die het nie zouden weten
De hoofdingang ligt inderdaad langs de vaart.

Met de auto: E40 afrit 9 Oostkamp, bewegwijzering volgen richting Oostkamp en vervolgens richting Brugge. Na de brug over de spoorlijn 50a, net voor de groene brug over het kanaal Brugge - Gent linksaf (Vaartdijkstraat) tot aan de parking van Bombardier.
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:
nicken schreef:Waar is de hoofdingang dan,is da die ingang langs de vaart daar????
T'n briele,is aan het lappersfortbos:voor diegenen die het nie zouden weten
De hoofdingang ligt inderdaad langs de vaart.

Met de auto: E40 afrit 9 Oostkamp, bewegwijzering volgen richting Oostkamp en vervolgens richting Brugge. Na de brug over de spoorlijn 50a, net voor de groene brug over het kanaal Brugge - Gent linksaf (Vaartdijkstraat) tot aan de parking van Bombardier.
Wij danken u,das daar aan diene betonnen fietsersbrug dade d'r in kan dus,zal ook nog eens gaan piepen zondag,ma eerst na de markt daar vlakbij,men proviant een kilo snoep inslaan :lol:
nicken

Bericht door nicken »

Hier kan je alles terugvinden,ze zullen aan de M6 zitten fiksen :lol:

http://www.openbedrijvendag.be/001/nl/v ... =&idregio=

(kopieren en plakken in uw browser : internet explorer,firefox,opera)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

De laatste keer stond er een maquette op ware grootte van een half M6-rijtuig tentoon gesteld in Bombardier! :P
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:De laatste keer stond er een maquette op ware grootte van een half M6-rijtuig tentoon gesteld in Bombardier! :P
Zal wel eens tof zijn weer,ik ken enkele mensen die er werken ook,en je kan ook nie elke dag daar binnen lopen hè,voor uitstappen met school maken ze een uitzondering,als ik iemand hier op ideen kan brengen :lol:
1607

Bericht door 1607 »

Trainspotterke schreef:De laatste keer stond er een maquette op ware grootte van een half M6-rijtuig tentoon gesteld in Bombardier! :P
die stond in 2001 ook al op het stationsplein. :wink:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Bedankt voor jullie uitleg. Heb wel zin om naar het voormalige BN te gaan :P

Over BN gesproken, weet iemand hoe ik aan BN plaatjes kan komen? Die je terug kan vinden in tram/treinstellen? Ben al enige tijd opzoek naar dit soort plaatjes.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

NSNMBS schreef:Bedankt voor jullie uitleg. Heb wel zin om naar het voormalige BN te gaan :P

Over BN gesproken, weet iemand hoe ik aan BN plaatjes kan komen? Die je terug kan vinden in tram/treinstellen? Ben al enige tijd opzoek naar dit soort plaatjes.
Sloper?
Ik zou ook wel eens wat bouwplaatjes willen hebben... Of nog beter, zo-een B logo van een 16/18 :)
1607

Bericht door 1607 »

SIMPY.be schreef:
NSNMBS schreef:Bedankt voor jullie uitleg. Heb wel zin om naar het voormalige BN te gaan :P

Over BN gesproken, weet iemand hoe ik aan BN plaatjes kan komen? Die je terug kan vinden in tram/treinstellen? Ben al enige tijd opzoek naar dit soort plaatjes.
Sloper?
Ik zou ook wel eens wat bouwplaatjes willen hebben... Of nog beter, zo-een B logo van een 16/18 :)
ik heb nog stickers van BN. :wink:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

cool! :D
En denk je dat ze ook nog BN-stickers/plaatjes zullen hebben bij Bombardier? Of bijvoorbeeld van die ijzeren plaatjes.
Plaats reactie