Expo 25 jaar Modelspoorvrienden Brugge

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
Bert

Expo 25 jaar Modelspoorvrienden Brugge

Bericht door Bert »

De Modelspoorvrienden Brugge bestaan 25 jaar, en dat moet uiteraard gevierd worden !

Dit gebeurt met een grote tentoonstelling op zaterdag 4 en zondag 5 november 2006, telkens van 10:00-18:00. Naar jaarlijkse gewoonte gaat dit evenement door in Centrum "De Koepel", Gerard Davidstraat 10, 8000 Brugge en de naastliggende schoolgebouwen. Bovendien is er dit jaar nog een tweede locatie: het college "Sint Lodewijk" zo'n 150 meter verder in dezelfde straat (G.Davidstraat 57).

Wat valt er allemaal te zien: 14 modelbanen en diorama's, 20 meter vitrinekasten met een unieke verzameling van trein- en trammodellen, Belgische treinmodellen op schaal 1/20 en Spoor I, een zeldzame collectie spoorwegpostkaarten en -postzegels, treinbeurs (nieuw en tweedehands), alles traditiegetrouw aangevuld met een natje en een droogje.

De tentoonstelling wordt nog aangevuld met een nog nooit in zijn geheel vertoonde verzameling van schaalmodellen van de NMBS. Zeker de moeite waard!

Bereikbaar vanaf station Brugge met stadsbus nr. 9


Ik zal er jammergenoeg niet kunnen bij zijn omdat ik de dag erna proefexamens heb :( :? Xavier (trainspotterken) zal er wss wel zijn. :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik zal er waarschijnlijk wel zijn! :wink:

Alhoewel, ik heb dinsdag 7 november ook een aantal gequoteerde oefeningen! :? Maar veel kun je er toch niet aan leren! :P
Bert

Bericht door Bert »

En wie komt er dit weekend? :P
nicken

Bericht door nicken »

moi,tis tegen de deure :D
1607

Bericht door 1607 »

met plezier...maar moet fuifke gaan draaien in Frankrijk...dus de zondagmiddag lig ik nog in mijn bed. :wink:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Wij mss de zondag.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

nicken schreef:moi,tis tegen de deure :D
Ah, als je geweest bent, heb je mij hoogstwaarschijnlijk gezien! :wink: Ik stond namelijk beide dagen bij de baan "Trois-Ponts" de treintjes te besturen! :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

M.a.w. die halve gare met zijn rode kepie op was dus Trainspotterke :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Tim schreef:M.a.w. die halve gare met zijn rode kepie op was dus Trainspotterke :lol:
Het was een grijze! :P Was nog niet gepromoveerd tot Onderstationschef! :lol:
Plaats reactie