Dia / Film meeting Nederlands SPOORFORUM

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
pewiam

Dia / Film meeting Nederlands SPOORFORUM

Bericht door pewiam »

Via een kennis kreeg ik een uitnodiging, zie hieronder, voor een dia / film meeting welke het Nederlandse http://www.spoorforum.nl binnenkort organiseerd. Misschien ook iets voor diegene welke dicht bij de grens wonen, of voor onze Nederlandse leden.
>PEWIAM<

----------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Voor de tweede keer organiseert het http://WWW.SPOORFORUM.NL een dia en film meeting, met dit keer vele buitenlandse onderwerpen. De meeting wordt gehouden te Utrecht CS (in een grote zaal van NSR voor ong 50 personen) en is op 25 november 2006.
Voor enkele euro's een hele middag en avond de prachtigste opnames bekijken welke speciaal voor deze meeting door de presentatoren zijn uitgezocht uit hun verzameling.

Voor meer info kijk op het SF. Wij zouden het heel gezellig vinden als ook U kwam !


Voorlopig programma meeting 25 november

Vanaf 14.45 – Inloop
15.15 Welkomstwoord en elkaar voorstellen
15.25 – 15.45 Emiel Maigoda: Film “150 Jahre Eisenbahnen”, jubileumfilm met veel stoom
15.50 - 16.15 Vasco de Cocq: diapresentatie “Scandinavië”
16.20 - 16.45 Henk Rijkens: dia presentatie “Oud DB en CFL”
16.45 – 17.00 KORTE PAUZE
17.00 – 17.15 Emiel Maigoda: Film “The Welsh connection”
17.20 - 18.10 Cock Koelewijn: diapresentatie “USA/BNSF”
18.10 - 19.00 LANGE PAUZE (tijdens de pauze (gedeeltelijk) de DVD “oud NS” gemaakt voor de vorige meeting.)
19.00 – 19.25 Bob Visser: diapresentatie “Rechter Rhône oever”
19.30 – 20.20 Johan de Reuver: diapresentatie “De BLS”
20.20 – 20.35 KORTE PAUZE
20.35 – 21.00 Emiel Maigoda: film met afscheid NS 1000, excursie Rothaargebirge, laatste ritten IJmuiden-Santpoort, afscheid NS 1500.
21.05 – 21.30 Vasco de Cocq: diapresentatie “Oost-Europa”
21.35 - 22.10 Peter Eradus: diapresentatie: "Marokko en Engeland"

Na afloop kan er uiteraard nog een poosje iets gedronken worden.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Is dat niet van de NVBS? Want dit deed de NVBS volgens mij ook al een tijd.
groentje
Berichten: 7270
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik heb de uitnodiging ook gehad, maar sorry, Utrecht is nu ook niet bij de deur. En ik heb niet veel zin om al meteen op hotel te gaan voor een diavoorstelling, sorry.
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Hoezo? Het 12 minuten met de fiets. 8)
En voor de liefhebbers. Er rijden erg weinig treinen dat weekend in en rond Utrecht vanwege Werkzaamheden. En dan heb ik nachtdienst. :cry:
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
pewiam

meeting SF

Bericht door pewiam »

sncf-sncb schreef:Is dat niet van de NVBS? Want dit deed de NVBS volgens mij ook al een tijd.
De Nederlandse NVBS en het Nederlandse http://www.spoorforum.nl zijn twee totaal verschillende clubs. De NVBS bestaat toevallig dit jaar 75 jaar, het spoorforum pas kort. Echter de NVBS zou heel blij zijn met zo'n aantal leden als het Spoorforum kreeg in korte tijd .......

>PEWIAM<
Plaats reactie