Zaterdag 25/08/2007 TSP rit met CFL 1603

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

ah tof tof de kinderen ook treinfreakskes laten worden? :lol: 8)
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

De oudste (15) heb ik donderdag voor 8 dagen meegenomen naar Schaarbeek om hem te laten helpen met de 5183.
Hij zou wel eens de microbe te pakken kunnen krijgen.
Ik heb me toen bezig gehouden met het helpen van plaatsen/vervangen van batterijen en heb al mijn kracht kunnen zetten op de vijzen van kopruiten om die los te krijgen.
Wanneer ik hier geen werk heb, ga ik in het vervolg daar helpen.

p.s. Ik ben nog maar een keer geweest. Die dag was Dave z'n wagen in onderhoud terwijl hij in Hamont was en zo heb ik hem een lift kunnen geven. (2 goede dingen gedaan op één dag).
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

ahzo amai dus eigelijk zijde ook nieuw bij het TSP.
bij mij is het wel al redelijk lang geleden dat ik daar nog ben geweest maar school gaat voor alles he (en veel tijd heb ik inde vakantie ook nog niet gehad)

maar ik ben van plan meer te komen dus als je daar dan ook bent zulde mij daar ook tegenkomen :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Een idee rond welk uur deze in Zottegem zal zijn? Anders kom ik eens tot aan l.122 kijken. :)
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Dietrich schreef:Een idee rond welk uur deze in Zottegem zal zijn? Anders kom ik eens tot aan l.122 kijken. :)
Om 9u10 zou die in Burst moeten zijn, zo richting Aalst-Denderleeuw en daar L82 op richting G'bergen, dus je kan het zelf een beetje uitrekenen :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Wat jij hier zet klopt toch niet hoor. :)

Voor zover ik lees op de site gaat die via Denderleeuw naar Aalst (l.50), zo naar Burst (l.82), Zottegem (l.89) en Geraardsbergen (l.122). Jij beschrijft een omgekeerde route van Burst naar Denderleeuw, Aalst en Geraardsbergen. Deze laatste is trouwens l.90 en niet 82.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Dietrich schreef:Wat jij hier zet klopt toch niet hoor. :)

Voor zover ik lees op de site gaat die via Denderleeuw naar Aalst (l.50), zo naar Burst (l.82), Zottegem (l.89) en Geraardsbergen (l.122). Jij beschrijft een omgekeerde route van Burst naar Denderleeuw, Aalst en Geraardsbergen. Deze laatste is trouwens l.90 en niet 82.
Ik heb gisteren de BNX gezien...
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

Dit is de tekst die in de mail van het TSP stond:

De trein vertrek rond 08.10 uur vanuit Brussel-Zuid richting Aalst, met tussenstops te Brussel-Noord en Denderleeuw naar Aalst en verder naar Burst via lijn 82.

Vervolgens via Zottegem en Geraardsbergen naar Lessines. Hier komt de reeks 80 in actie op de aansluiting Gralex.

Vervolgens naar lijn 87 met de aansluiting van Depuis en verder naar lijn 287 Ath - Ghislenghien.

Ten slotte via lijn 115 naar Clabecq en Quenast.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Bibke schreef:Dit is de tekst die in de mail van het TSP stond:

De trein vertrek rond 08.10 uur vanuit Brussel-Zuid richting Aalst, met tussenstops te Brussel-Noord en Denderleeuw naar Aalst en verder naar Burst via lijn 82.

Vervolgens via Zottegem en Geraardsbergen naar Lessines. Hier komt de reeks 80 in actie op de aansluiting Gralex.

Vervolgens naar lijn 87 met de aansluiting van Depuis en verder naar lijn 287 Ath - Ghislenghien.

Ten slotte via lijn 115 naar Clabecq en Quenast.
Het zou wel kunnen dat ik verkeerd gelezen heb, maar je gaat nu niet zeggen dat FBMZ-Burst een uur duurt he :roll:
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

Het is een toeristische trein. En maakt nog stops. Misschien daardoor?
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Er zijn twee stops dus het kan perfect. Ik denk eerder dat je de terugweg gelezen hebt, ik zie anders niet hoe die vanuit FBMZ in Burst zou geraken om dan terug via Aalst naar Geraardsbergen te rijden.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Dietrich schreef:Er zijn twee stops dus het kan perfect. Ik denk eerder dat je de terugweg gelezen hebt, ik zie anders niet hoe die vanuit FBMZ in Burst zou geraken om dan terug via Aalst naar Geraardsbergen te rijden.
Ik heb het opgezocht en het gaat perfect.
In Denderleeuw L89 richting Zottegem tot in Burst.
Daar omschakelen van rijrichting en naar Aalst-Denderleeuw
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Je kan wel kopmaken in Burst maar dan moet die daarvoor ook in Denderleeuw gepasseerd zijn, dus volgens u maakt hij gewoon een tochtje langs 82 en keert dan terug richting Denderleeuw. Dan is wat er in de mail en op site van TSP staat fout (passeert in Zottegem)...
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Hij kwam van L89 en maakte kop in Burst waar hij L82 op ging.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Proficiat aan TSP voor het verspreiden van foute informatie. Uit de mail en site blijkt duidelijk dat hij van l.82 zou komen en zo verder via Zottegem en Geraardsbergen. :roll:

'k Heb de moeite niet gedaan om deze morgen te gaan kijken, de juiste keuze zo blijkt.
Plaats reactie