Leve de trein - 15/09/2007 - HGBTF meeting.

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.

Ga je mee met HGBTF naar "Leve de Trein" op za 15/09?

Ja, zeker en vast
12
28%
Ik twijfel nog
17
40%
Nee, dank u
14
33%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tja ik zal dan toch niet aan het waggelen zijn van de alcohol want dat drink ik niet :lol:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

HSL interesseert mij niet echt.

BDJ
Bert

Bericht door Bert »

2012 schreef:
Trainspotterke schreef: Op uw gemak, hé! :P

Brengt gij geen bak Orvallekes mee? :lol: :P

t'zal wel moeten he want "op drei benen kan ne mens ni stoan hé"
Dan gan ik uw bak wat komen verlichten. :twisted: :lol:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Steven schreef:tja ik zal dan toch niet aan het waggelen zijn van de alcohol want dat drink ik niet :lol:
Allez, dan ga ik toch niet de enige zijn die nuchter naar huis gaat 's avonds :wink:

BDJ
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Bericht door Adler »

Ik wil jullie niet ontmoedigen maar ik vrees dat het programma van Wover een beetje (veel) te optimistisch is.
Ik weet niet of de NMBS goed beseft wat op hen afkomt (ik bedoel daarmee niet de HGBTF groep :) ).
Vorige opendeurdagen waren meestal op nationale openbedrijvendagen of wetenschapsdagen, zodat alles veel meer gespreid was.
Nu is het enkel de spoorwegen en dit dan nog gecombineerd met de zeer drukke TTB-dag.
Als ik lees dat voor sommige bezoeken slechts groepjes van 15 mensen zijn toegelaten denk ik dat je al veel geluk zal moeten hebben om nog sowieso ergens binnen te kunnen.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

We starten gewoon zoals voorzien in Antwerpen en we zullen dan wel zien hoever we geraken zeker :P
Wover

Bericht door Wover »

Inderdaad, Antwerpen-Centraal, 09.45, en dan zien we wel ;).

Ik zal trouwens normaalgezien toekomen om 09.46, helaas kan ik niet vroeger dankzij de geweldige weekendbediening in de kempen, de vroegere verbinding komt aan om 08.56.

Ik stel voor dat we op niveau +1 afspreken (sporen 1-6), aan de stenen banken in het midden. Ik zal wel kenbaar maken via een papiertje ofzo dat het daar te doen is ;).
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Bericht door treinbruno »

Wover schreef:We zullen alles wat we willen doen in Antwerpen en Brussel zoiezo doen, en als er dan toch nog tijd zou overzijn kunnen we inderdaad met de IC-O of IC-A naar Luik sporen :).

Maar het is natuurlijk allemaal vrijblijvend, als je nog ergens moet zijn of als je na Brussel genoeg treintjes gezien hebt (is dat mogelijk? :P) kan je altijd huiswaarts keren ;).
IC o rijdt niet in het weekend
Afbeelding
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Wover schreef:Inderdaad, Antwerpen-Centraal, 09.45, en dan zien we wel ;).

Ik zal trouwens normaalgezien toekomen om 09.46, helaas kan ik niet vroeger dankzij de geweldige weekendbediening in de kempen, de vroegere verbinding komt aan om 08.56.

Ik stel voor dat we op niveau +1 afspreken (sporen 1-6), aan de stenen banken in het midden. Ik zal wel kenbaar maken via een papiertje ofzo dat het daar te doen is ;).
Neem anders een bak bier mee als herkenningspunt! :wink: Dan zullen we u wel snel gevonden hebben! :twisted: :lol: :P
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Ik zal hellaas er van af moeten zien, ouders lopen te zeveren. :cry:
HR

Bericht door HR »

Er zijn eveneens infosessies voorzien waarop je je op voorhand dient in te schrijven. Deze sessie duurt ongeveer een half uur, waarbij je praktische uitleg krijgt over het beroep. Dit door iemand die zelf het beroep uitoefent of er toch zeker alles over weet en daarnaast een persoon van HR. Inschrijven kan via de site van "leve de trein"
Geïnteresseerden kunnen zich ook ter plaatse inschrijven voor de proeven waarvan de lijsten op dit moment openstaan, dit bij de stand van HR. Vragen omtrent aanwervingen, procedures van examens kan allemaal bij de stand van HR.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

HR schreef:Vragen omtrent aanwervingen, procedures van examens kan allemaal bij de stand van HR.
Interessant, kan ik direct eens mijn beklag gaan doen ivm de aanwervingsprocedure :twisted:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Trainspotterke schreef:
Wover schreef:Inderdaad, Antwerpen-Centraal, 09.45, en dan zien we wel ;).

Ik zal trouwens normaalgezien toekomen om 09.46, helaas kan ik niet vroeger dankzij de geweldige weekendbediening in de kempen, de vroegere verbinding komt aan om 08.56.

Ik stel voor dat we op niveau +1 afspreken (sporen 1-6), aan de stenen banken in het midden. Ik zal wel kenbaar maken via een papiertje ofzo dat het daar te doen is ;).
Neem anders een bak bier mee als herkenningspunt! :wink: Dan zullen we u wel snel gevonden hebben! :twisted: :lol: :P
Of een grote vlag met de URL op. Maakt ge ineens nog wa "reclaam" :wink:

BDJ
TBbart

Bericht door TBbart »

Aj,
ik sta al op de lijst, ik kan helaas niet mee... zal misschien wel kunnen gaan maar kan pas weg vanaf de middag :cry: tzal dus antwerpen of brussel worden.
Wover

Bericht door Wover »

Ik zal anders mijn GSM nr hier zetten, als er mensen zijn die pas in de namiddag kunnen, kunnen die altijd eens bellen om te vragen waar we zitten ;).

Mijn nr is: nul vier zeven acht twee negen vijf een negen zes.

Misschien is het best dat iedereen die meegaat mijn nr ook bijhoudt voor de zekerheid ;).
Plaats reactie