Kinkempois 20 jaar

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Accelerat »

Zeer spijtig nieuws! :evil:cry:
Nu heeft het voor mij nog weinig zin om naar Kinkempois te gaan, dan maar hopen op wat Astridekes.:cry:
Fles

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Fles »

Hee, maar even zonder iemand voor het hoofd te willen stoten of dergelijks hoor, ik neem zonder meer aan dat ook hier tientallen hardwerkende vrijwilligers bij betrokken zijn, en dat wil ik ook zeker niet bagatelliseren. Maar begrijp ik het goed dat het programma nog lang niet klaar of bekend is? Een schnabel wordt "gehoopt", en voorts wordt men gekieteld met "last-minute-verrassingen"... Ik zal zeker wel die kant op komen hoor, maar om eerlijk te zijn vind ik het momenteel nog wat magertjes...
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:sorry ben effe gaan opzoeken, zijn dus recentelijk gesloopt 1801/2554/2305/2511/5308/5525, foto's te zien in op de baan.
Ja, dat klopt, maar dat was de moordactie in FAZ, van Kinkempois heb ik enkel nog maar gehoord dat ze op het 'verlanglijstje' staan van de schroothandelaar...
Er is dus blijkbaar nog hoop...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Steven »

afwachten dus
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door poyaud »

In Kinkempois staan/stonden voor sloop : 1802,1804,1502.
Afbeelding
tt44ta46
Berichten: 239
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:55
Locatie: Maldegem

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door tt44ta46 »

De rittekes met historisch materieel tot Luik zullen door de NMBS Holding worden gereden.

Van dienst: 5166, 5404 en/of 5910; daarnaast zullen ook 6041 en 6306 te zien zijn.

Er komt ook een speciale trein met de 29.013 uit het Brusselse, waardoor de 29.013 ook een tijdje te zien zal zijn on site (met M2).

Navenant het aantal nodige M2 vor die lange rit zal de pendel bestaan uit M2 of K1.

Het museum en depot van NK zijn steeds eens de moeite waard, dus of dat zo magertjes is weet ik toch niet hoor.

Greetz

Sven
Bert

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Bert »

Joris schreef:Hallo,
Steven schreef:sorry ben effe gaan opzoeken, zijn dus recentelijk gesloopt 1801/2554/2305/2511/5308/5525, foto's te zien in op de baan.
Ja, dat klopt, maar dat was de moordactie in FAZ, van Kinkempois heb ik enkel nog maar gehoord dat ze op het 'verlanglijstje' staan van de schroothandelaar...
Er is dus blijkbaar nog hoop...
Groeten,
Joris De Mol
In Kinkempois zijn de 9211, 9143 en 2 hersporingskranen gesloopt. Het stond ook in ODB, als iemand dat eens wil controleren?
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Joris »

Hallo,
Dat meende ik ook te hebben gelezen.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Mark7758 »

Zal binnenkort eens kijken.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Bibke »

Bert schreef:
Joris schreef:Hallo,
Steven schreef:sorry ben effe gaan opzoeken, zijn dus recentelijk gesloopt 1801/2554/2305/2511/5308/5525, foto's te zien in op de baan.
Ja, dat klopt, maar dat was de moordactie in FAZ, van Kinkempois heb ik enkel nog maar gehoord dat ze op het 'verlanglijstje' staan van de schroothandelaar...
Er is dus blijkbaar nog hoop...
Groeten,
Joris De Mol
In Kinkempois zijn de 9211, 9143 en 2 hersporingskranen gesloopt. Het stond ook in ODB, als iemand dat eens wil controleren?
In "OP DE BAAN" nr 84 van april 2008 staat vermeldt dat de 9211 en 9143 verschroot zijn in Kinkempois.
Volgens "OP DE BAAN" zijn de 2 hersporingskranen geschrapt en verkocht aan een schroothandelaar. Van verschroting staat er niets bij.

p.s. Een abonnement "OP DE BAAN" kost slechts € 36,00. Het tijdschrift is van hoge kwaliteit en dan bedoel ik het papier en karton, het heeft een mooie lay-out en bevat steeds accurate informatie die dan ook nog eens praktisch 100% klopt. Fouten worden in een latere editie rechtgezet.

Aarzel niet en wordt abonnee!!!

En voor de jeugd: Uw ouders zullen het u wel cadeau doen als het om uw hobby gaat.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Bert

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Bert »

Bibke, ik heb ODB thuis liggen, maar niet op mijn kot waar ik tijdens de week vertoef. :wink:
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Bibke »

Bert schreef:Bibke, ik heb ODB thuis liggen, maar niet op mijn kot waar ik tijdens de week vertoef. :wink:
Ha Bert, Dat is goed.
Maar ik wou wat reclame maken. Des te meer abonnees des te beter voor het TSP en des te meer er gerealiseerd kan worden. :wink:
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Dietrich

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Dietrich »

Al van plan geweest abonnee te worden, maar telkens weer vergeten in feite.

Als je nu abonneert (jaar), krijg je dan ook de voorbije edities van 2008?
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Bibke »

Dietrich schreef:Al van plan geweest abonnee te worden, maar telkens weer vergeten in feite.

Als je nu abonneert (jaar), krijg je dan ook de voorbije edities van 2008?
Ik ga het navragen.
Laatst gewijzigd door Bibke op 18 apr 2008, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Kinkempois 20 jaar

Bericht door Lukas »

Hoi,

Bibke,

Ook ik ben sinds dit jaar abonnee en voor de rest vind ik dat je gelijk hebt met wat je zegt over OP DE BAAN.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Plaats reactie