Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
pewiam

Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Bericht door pewiam »

De treinenmanifestatie TreiNS die in 2005 liefst 20.000 mensen naar het emplacement van het station van Alkmaar trok, gaat op herhaling. Op 16 mei 2009 kunnen liefhebbers van oud en nieuw materieel van de Nederlandse Spoorwegen opnieuw hun hart ophalen.

De organisatie heeft zich verzekerd van de medewerking van de Stoomstichting Nederland en de Veluwsche Stoomweg Maatschappij waardoor veel historisch materieel te zien zal zijn. Ook hoopt men enig hogesnelheidsmaterieel van NS te kunnen tentoonstellen.

Pewiam
Fles

Re: Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Bericht door Fles »

Oh tof! Die ga ik noteren :) Daar wil ik wel heen :)
phantom27

Re: Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Bericht door phantom27 »

pewiam schreef:Ook hoopt men enig hogesnelheidsmaterieel van NS te kunnen tentoonstellen.

Pewiam
Je hebt t niet van mij,maar dat zouden 2 dingen moeten zijn.
1 is een traxx met enkele hsa treinstellen
2e zou moeten zijn(onder groot voorbehoud) het 1ste Albatros treinstel van Ansaldo voor de nieuwe HSL lijn,dat zou tegen die tijd aanwezig moeten zijn in NL.
Al wil ik t graag eerst zien eer ik t geloof,gezien de historie lijkt me die stelling zo gek nog niet ofwel ? :wink:
Fles

Re: Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Bericht door Fles »

Grappig, ik loop net op diverse plaatsen mn licht op te steken of het sowieso nog wel doorgaat. Want nog altijd, 4 maanden na de aankondiging, is er hoegenaamd NIETS over te vinden :?
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Bericht door Adler »

Fles schreef:Grappig, ik loop net op diverse plaatsen mn licht op te steken of het sowieso nog wel doorgaat. Want nog altijd, 4 maanden na de aankondiging, is er hoegenaamd NIETS over te vinden :?
Op de site van Stoom Stichting Nederland kan je wel boeken voor de SSN TreiNS Expres, dus ik neem aan dat het wel nog doorgaat.

http://www.stoomstichting.nl
phantom27

Re: Treinenfeest Alkmaar (Nederland) 16-05-2009

Bericht door phantom27 »

Adler schreef:
Fles schreef:Grappig, ik loop net op diverse plaatsen mn licht op te steken of het sowieso nog wel doorgaat. Want nog altijd, 4 maanden na de aankondiging, is er hoegenaamd NIETS over te vinden :?
Op de site van Stoom Stichting Nederland kan je wel boeken voor de SSN TreiNS Expres, dus ik neem aan dat het wel nog doorgaat.

http://www.stoomstichting.nl
De SSN gaat er idd naar toe,de VSM trouwens ook.
Dus wees niet bang ik denk wel dat t evenement doorgaat,anders hadden 2 stoom stichtingen echt geen plannen gemaakt om er heen te gaan :mrgreen:
Plaats reactie