Voorstelling "nieuwe" Thalys

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
dentheo
Berichten: 8175
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Voorstelling "nieuwe" Thalys

Bericht door dentheo »

FLV-FGSP schreef:Overigens geven die van Thalys nog iets toe:
Nach der Installation des Zugleit- und Sicherungssystems ERTMS sind die Thalys-Züge in der Lage, auf den neuen belgischen und niederländischen Hochgeschwindigkeitsstrecken zu fahren. Ende 2009 verkürzt sich die Fahrzeit von Amsterdam und Köln nach Paris auf ca. 3 Stunden und 15 Minuten, nach Brüssel auf ca. eine Stunde und 45 Minuten
Met andere woorden, Thalys heeft in juni nog te weinig stellen met ERMTS om naar Keulen of Amsterdam te rijden, het wordt nu december.
2010 wordt al enkele maanden links en rechts gepubliceerd...
Theo
Groeten vanop de Heide
nmbsgek

Re: Voorstelling "nieuwe" Thalys

Bericht door nmbsgek »

Ze hebben zelf een speciale site voor de vernieuwde Thalys gemaakt.

http://www.thalys.com/fr/nl/metamorphose-design
phantom27

Re: Voorstelling "nieuwe" Thalys

Bericht door phantom27 »

de 1ste nieuwe thalys rijd ondertussen zijn rondjes over de diverse spoor netwerken.
Thalys stel 4537 is daarmee de 1ste die zich in zijn nieuwe jas laat zien :mrgreen:
Indien gewenst kan ik wel een foto plaatsen hier van het stel thv Dordrecht-Zuid ( NL) .
Dietrich

Re: Voorstelling "nieuwe" Thalys

Bericht door Dietrich »

Er heeft hier al ergens een foto gestaan van de nieuwe livrei van Thalys...
Bartjedj

Re: Voorstelling "nieuwe" Thalys

Bericht door Bartjedj »

phantom27 schreef:de 1ste nieuwe thalys rijd ondertussen zijn rondjes over de diverse spoor netwerken.
Thalys stel 4537 is daarmee de 1ste die zich in zijn nieuwe jas laat zien :mrgreen:
Indien gewenst kan ik wel een foto plaatsen hier van het stel thv Dordrecht-Zuid ( NL) .
Er zijn dacht ik al wel meer stellen herschilderd. Heb er al eentje zien rijden in Brugge, ri. Frankrijk (of was het nu Oostende, Xavier :wink: )

Ik ga na Pasen met Thalys naar Parijs. Als het een nieuwe is, ga ik proberen wat foto's te maken.

BDJ
phantom27

Re: Voorstelling "nieuwe" Thalys

Bericht door phantom27 »

Hier alsnog een plaat van zo'n verbouwd treinstel Afbeelding
Plaats reactie