Infrabel where are you ?????

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
dentheo
Berichten: 8173
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Infrabel where are you ?????

Bericht door dentheo »

http://www.arnhem-winterswijk.nl/?pageA ... euws&id=39

Netjes, koffie naast de vernieuwingstrein......
Theo
Groeten vanop de Heide
Infra

Re: Infrabel where are you ?????

Bericht door Infra »

Beste,
De meeste werknemers van infrabel zouden dat alleen maar toejuichen om eens een demonstratie te geven van een vernieuwingstrein, zifttrein, 09-3x of 08-475 4s maar helaas is dit een moeilijke zaak om dit te regelen.
Veiligheid en geluidshinder voor derden met dan nog eens een nevenliggend spoor in dienst aan 60/h lijkt mij moeilijk te verzekeren als er een paar 100 toeschouwers opdagen.
Statisch zal men ze af en toe wel eens kunnen bekijken zoals een tijdje geleden bij leve de trein te Schaarbeek.

Maar wel een goed initiatief om mensen kennis te laten maken met een uniek technisch beroep waar als maar minder mensen voor te vinden zijn.
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Infrabel where are you ?????

Bericht door Joris »

Hallo,
Een demo geven lijkt me geen probleem, als je ergens een boer vind die z'n wei even ter beschikking stelt.
Ik zie niet in waarom dat gevaarlijk zou zijn, en bovendien kan je alles netjes zien.
Als men het kleinschalig zou aanpakken volstaat een spoorlijn waar een voetpad of een weg naast ligt lijkt het mij...
Nuja, ik werk ook niet bij Infrabel, dus...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
dentheo
Berichten: 8173
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Infrabel where are you ?????

Bericht door dentheo »

Joris schreef:Hallo,
Een demo geven lijkt me geen probleem, als je ergens een boer vind die z'n wei even ter beschikking stelt.
Ik zie niet in waarom dat gevaarlijk zou zijn, en bovendien kan je alles netjes zien.
Als men het kleinschalig zou aanpakken volstaat een spoorlijn waar een voetpad of een weg naast ligt lijkt het mij...
Nuja, ik werk ook niet bij Infrabel, dus...
Groeten,
Joris De Mol
Binnen enkele weken vernieuwingstrein tussen Kalmthout en Kapellen, bijna 10 km met steeds een fietspad ernaast, indien niet links dan rechts, soms aan beide zijden.... nu nog de koffie frisdrank enz.
Eerst buren uitnodigen als excuus voor het nachtlawaai zou goed idee zijn.

Ik meen dat één van de "managers" in Heide woont, dus dat is "HET" moment om het eens te doen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Infrabel where are you ?????

Bericht door Adler »

dentheo schreef: Binnen enkele weken vernieuwingstrein tussen Kalmthout en Kapellen, bijna 10 km met steeds een fietspad ernaast, indien niet links dan rechts, soms aan beide zijden.... nu nog de koffie frisdrank enz.
Er is toch niemand die u belet om zelf op dat fietspad te gaan plaats nemen ?
Je kan altijd zelf een thermos koffie of een fles cola meebrengen :)
Plaats reactie