Stoomspektakel 14-15 augustus

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door trainfreak »

Bibke schreef:
etoile du nord schreef:Ik heb eergisteren een begeleidende brief ontvangen van het TSP , maar er waren wel geen tickets bij ! !
Weet iemand wat meer ?
etoile du nord,
Breng een kopie mee van uw rekeninguittreksel als bewijs van betaling.
En vergeet de brief niet he...

Ben je zeker dat ze niet tussen de brief geplooid zaten en ze uit de enveloppe gevallen zijn terwijl je deze eruitnam? Ik heb dat ook al eens gehad.

Tot morgen!
melle

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door melle »

Ik kan er niet bijzijn. Ik heb zaterdag nog een repetitie en 's zondags concert in Frankrijk.

Hopelijk een andere keer dan. :wink:
etoile du nord
Berichten: 552
Lid geworden op: 03 nov 2007, 22:18
Locatie: Zingem ( Kruisem )
Contacteer:

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door etoile du nord »

etoile du nord schreef:Ik heb eergisteren een begeleidende brief ontvangen van het TSP , maar er waren wel geen tickets bij ! !
Weet iemand wat meer ?
Ik heb 's gebeld naar Xavier van TSP , en die zei dat alles in orde was : mijn ticket zijn ze vergeten zeker ?
Dus alleszins tot morgen te Ciney !
Afbeelding
Kris G

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door Kris G »

leuke dag : ik heb kort filmpje op youtube geplaatst

http://www.youtube.com/watch?v=eUOz29aziIo
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door Kristofke »

mooi filmpje!

zijn er filmpjes van de stoomtrein vanuit Brussel in de stations van Schuman of Luxemburg?
2012
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 aug 2006, 22:22
Locatie: Deinze
Contacteer:

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door 2012 »

groentje schreef:Ik kom dus ook, op zaterdag, en maak er een uitstap van met grootmoeder en jongere zus. Aankomst wellicht rond 10u in Ciney, met de trein.
Dat heb ik gezien yeps :)
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door groentje »

Veel te druk om de eerste trein uit Ciney nog te nemen, en de tweede eigenlijk ook, maar toch maar opgestapt. Grootmoeder had toch nog een zitplaats, dus dat viel wel mee.
We hebben ons desondanks goed geamuseerd, en genoten van de heen- en terugreis met de trein.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door Tim »

groentje schreef:Veel te druk om de eerste trein uit Ciney nog te nemen, en de tweede eigenlijk ook, maar toch maar opgestapt. Grootmoeder had toch nog een zitplaats, dus dat viel wel mee.
We hebben ons desondanks goed geamuseerd, en genoten van de heen- en terugreis met de trein.
Was idd een leuke dag, maar TSP had beter de M2's besteld ipv de K en L-rijtuigen. Er zou veel meer capaciteit geweest zijn dan...
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door groentje »

Ach ja, ik denk dat ze een beetje overrompeld waren door hun succes. Maar ik heb toch vrij weinig klachten gehoord, hoor.
am62
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 mei 2006, 20:40

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door am62 »

Tim schreef:Was idd een leuke dag, maar TSP had beter de M2's besteld ipv de K en L-rijtuigen. Er zou veel meer capaciteit geweest zijn dan...
De M2-rijtuigen waren van dienst op lijn 122 en die zaten de hele namiddag bomvol.
http://spoorvreter.be/blog/?p=6309
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door Bibke »

groentje schreef:Ach ja, ik denk dat ze een beetje overrompeld waren door hun succes. Maar ik heb toch vrij weinig klachten gehoord, hoor.
Groentje, de nagel op de kop.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
ronny-vdv

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door ronny-vdv »

Ik moet de mensen van TSP feliciteren !
Ik ben zaterdag geweest en gelukkig waren de weergoden gunstig gezind (op één buitje na).
Prachtige dag gehad en veel mooie filmpjes gemaakt.
Enkel op het einde wanneer de laatste trein naar Ciney vertrok, liep er een vrouw voor mijn en de anderen hun lens.
Riep haar om langs de kant te gaan, maar toonde geen begrip. Ik was razend kwaad :evil: . Of was het bewust zodat haar echtgenoot wel een mooi filmpje zou hebben. Het heeft velen kwaad bloed gezet en gaven mij gelijk dat ik haar eens goed op haar plaats zette.

Zo'n initiatieven, zoals TSP organiseert, kan ik alleen maar toejuichen.

ronny-vdv
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ik was er op zaterdag en heb mij toch goed geamuseerd ondanks de ene regenbui maar ik had geluk omdat ik in de stoomtrein naar Purnode zat.Ik denk dat TSP wel overdonderd was door de massale opkomst en dit resulteerde in stampvolle stoomtreinen in beide richtingen.

Maar ik wil toch met een positieve noot afsluiten en TSP feliciteren met hun SUPERMOOI stoomspektakel!!!

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
ludotje2

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door ludotje2 »

Voor mij voor het eerst op deze lijn. Wat een supermooie lijn is dit en zelfs bij regen nog de moeite waard!

http://picasaweb.google.com/Ludotje/Wee ... directlink
Kris G

Re: Stoomspektakel 14-15 augustus

Bericht door Kris G »

Kristofke schreef:mooi filmpje!

zijn er filmpjes van de stoomtrein vanuit Brussel in de stations van Schuman of Luxemburg?
was volledig met dieseltractie daar : geen stoom in de Brusselse tunnels

jammer dat ik geen filmpje heb gemaakt van het buitenrijden uit Namur : enorme zwarte rookpluim boven gans de stad, met één van de stokers gepraat en het was er dus echt om gedaan > ik had al zo'n vermoeden ;)
Plaats reactie