Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
FLV-FGSP
Berichten: 1886
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door FLV-FGSP »

Bericht aan de reizigers:

In 2010 viert TreinTramBus zijn zilveren jubileum. Al 25 jaar komt TreinTramBus op voor de belangen van de gebruikers van het openbaar vervoer, en daar hoort een bijzonder feest bij! Daarom vindt op zaterdag 27 november een extra feestelijke editie plaats van de jaarlijkse ledendag. Vanwege de link met 175 jaar spoorwegen kozen we dit jaar heel toepasselijk Mechelen uit als locatie. Op 5 mei 1835 reed immers de eerste trein op het Europese vasteland. Op 27 november herhalen we deze historische rit grotendeels: een stoomtrein brengt ons van Brussel naar Mechelen. In congrescentrum Lamot, prachtig gelegen aan de Dijle, vindt de rest van de activiteiten plaats.
Afbeelding De rit gaat van Brussel-Zuid via lijn 28 en 27/27B naar Mechelen. Trekpaard is de 29013 van de Holding.
Wie wil meerijden: er zijn nog enkele vrije plaatsen. Je kunt nog inschrijven tot 18 november.
Er zijn twee formules: alleen stoomtrein of de hele dag. Om 09u00 uur is het verzamelen in Brussel-Zuid,
om 9u30 vertrekt de stoomtrein naar Mechelen. Ontbijt onderweg is inbegrepen.

Meer info: www.treintrambus.be
Paul
Berichten: 1288
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door Paul »

Zijn er nog forumleden die zaterdag naar het jubileum van TreinTramBus gaan?
Ik heb mij ingeschreven voor de hele dag, 's namiddags mag ik mee naar de treinsimulator.
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
Molenbruch Y.
Berichten: 745
Lid geworden op: 03 aug 2006, 21:51

Re: Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door Molenbruch Y. »

Ik zal er ook zijn! Als namiddagactiviteit heb ik mijn tweede keuze toegekend gekregen: het spoorwegmuseum (en helaas dus niet de simulator).
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door Steven »

ik kan me levendig voorstellen dat de keuze voor de simulator veel groter was dan het aanbod in plaatsen wetende dat de simruimte echt niet groot is.
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door groentje »

Voor wie een paar dagen later inschreef was die keuze al 'uitverkocht'. Zelfs het museum 'De Mijlpaal' was al volzet. Maar ik ben ervan overtuigd dat het infocentrum rond Mechelen Mobiel ook interessant zal zijn. :mrgreen:
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door dekooiker »

Men negeerde mijn eerste keuze treinsimulator en ik mag naar het infopunt.
Niet erg.
Erger is dat ik de stoomtreinrit minder boeiend vind maar er is geen manier om enkel de andere activiteiten te doen zonder alles te betalen.
Het ontbijt moet ik die dag uiteindelijk ook hebben dus ga is daarvoor en vanzelfsprekend: voor het gezelschap.
De trein.
Alleen voor durvers.
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Nog enkele vrije plaatsen: stoomtrein FBMZ - FM 27 nov

Bericht door groentje »

De stoomtreinrit is inderdaad meer als visitekaartje, natuurlijk. Er zijn boeiender trajecten, ook zonder stoomtractie, dan Brussel-Mechelen. Voor mij hoeft het ook niet zo hard, maar zoals je zegt, je gaat voor het ontbijt en het gezelschap.
Plaats reactie