De BerglandExpres

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Mooie foto's, vooral de sneeuwfoto's! :wink:

(Waarom kan er HIER nooit eens zo'n pak sneeuw liggen! :evil: )


Dus dat aankoppelen van de Treski was dus de oorzaak dat de Treski met een dik half uur vertraging in Brugge aankwam in Brugge deze morgen!

Hier een fotootje van de Treski 13220 Innsbruck-Oostende bij aankomst te Brugge! :wink: (Ja, ik weet het, de panto zit achter het uurwerk, maar ik moest me haasten om een foto te kunnen nemen!)
Afbeelding De trein was samengesteld uit de 1601, 1 I6-rijtuig modernisé en 4 I10-rijtuigen modernisé! :wink:
Er stapte toch redelijk wat volk uit de trein in Brugge en er moet nog veel volk ingezeten hebben, want op het merendeel van de tafeltjes in de rijtuigen stond er nog vuilnis zoals lege plastic flessen en legen doosjes van het ontbijt! :wink:
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

de vertraging was te wijten aan een omleiding tussen keulen en aken dat heel lang duurde
Pieter

Bericht door Pieter »

Schone fotos, vooral in de sneeuw!

Ik ga met pasen met de trein naar innsbruck.

(opgaan, brussel-keulen-stuttgart -- overnachten in jeugdherberg -- stuttgart-munchen-innsbruck)

(teruggaan innsburck - frankfurt- brussel)

Alles met ice ( buiten stuttgart-munchen-innsbruck (EC))

Fotos zullen wel volgen...

Greetz
Pieter
Bert

Bericht door Bert »

Wover schreef:
260689 schreef:graag zou ik wat reactie willen hebben op men foto's of ze wel goed zijn ofzo
bij de eerste foto's zou ik je sluitertijd hoger zetten, je diafragma en iso op laagste en dan zien dat je je camera perfect stil houdt :P
Je diafragma hoger zetten zodat je sterretjes hebt op de koplichten. :wink:
Wover

Bericht door Wover »

mja, tis wa zoeken naar de beste instelling, maar bij nachtfoto's als je diafragma hoger zet gaan uw foto's wel weer donkerder worden (nuja, bij mij toch :P)
Sander

Bericht door Sander »

Wover schreef:mja, tis wa zoeken naar de beste instelling, maar bij nachtfoto's als je diafragma hoger zet gaan uw foto's wel weer donkerder worden (nuja, bij mij toch :P)
Dan een langere sluitertijd nemen :wink: .

Overigens, zorg dan ook weer dat je niet te veel (of beter: te grote) sterretjes rond de frontseinen hebt, dat kan storend worden.
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Naar het schijnt (foto's gezien) zou de bergland vorig weekend een super lange trein gehad hebben.
ik zou zeggen omdat nu van tweekend de vakantie gedaan is deze trein weer zo lang gaat zijn zou ik zeggen iedereen parraat om deze trein te spotten.
ik ga proberen hem te spotten alleen weet ik nog niet waar.
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

260689 schreef:Naar het schijnt (foto's gezien) zou de bergland vorig weekend een super lange trein gehad hebben.
ik zou zeggen omdat nu van tweekend de vakantie gedaan is deze trein weer zo lang gaat zijn zou ik zeggen iedereen parraat om deze trein te spotten.
ik ga proberen hem te spotten alleen weet ik nog niet waar.
Collega van FN heeft deze zondagavond van RSD naar Vorst gebracht..
Waren 16 rijtuigen.
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Waren het er geen 17, met de DB rijtuig erbij??
Sander

Bericht door Sander »

Inderdaad 17. Overigens wordt 'ie dit weekend nog wat langer verwacht... 8)
Kris

Bericht door Kris »

260689 schreef:Naar het schijnt (foto's gezien) zou de bergland vorig weekend een super lange trein gehad hebben.
En daarbij nog eens een superlange vertraging van 150min :wink:
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Zijn er ook foto's van met de 25.5? :P
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik veronderstel dat zondag zowel Bergland Express als Treski goed versterkt zullen zijn! :wink:
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Laat ons hopen he :wink: .
Plaats reactie