Geheime documenten gevonden in trein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bartjedj

Re: Geheime documenten gevonden in trein

Bericht door Bartjedj »

Er bestaan zelfs situaties waarbij je, als verliezende partij, een PV krijgt voor het verliezen van je portefeuille.
Zo heb ik als luchthavenmedewerker een luchthavenbadge, waarmee ik toegang kan krijgen tot delen van de luchthaven waar enkel personeel of reizigers zijn toegelaten.

Bij verlies kan Brussels Airport Company beslissen om mij aan te klagen bij de politie voor het in gevaar brengen van de luchtvaartveiligheid. Bijvoorbeeld als je regelmatig je badge verliest, of er sprake is van nalatigheid.

Een gevonden portefeuille volledig terugbezorgen blijft het beste dat je kan doen.

BDJ
spooradis

Re: Geheime documenten gevonden in trein

Bericht door spooradis »

Patrick schreef: Vond jij al iets "interessants" op een Belgische trein? :wink: Ik niet :(
Dan heb je toch niet goed rondgekeken, je moest eens weten hoeveel mensen er dingen achterlaten, inclusief laptops etc...
Bovendien zijn er nog altijd mensen die zo naif zijn om naar het toilet te gaan, terwijl hun laptop open en bloot op de zetel alleen achterblijft !

Vandaag ben ik dit twee keer tegengekomen !
LHOON
Berichten: 619
Lid geworden op: 30 dec 2008, 21:30
Locatie: FM

Re: Geheime documenten gevonden in trein

Bericht door LHOON »

Op de trein heb ik nog nooit iets "interessants" gevonden, maar op een keer verliet ik het station Brussel-Schuman, in de gietende regen. De goot van de Wetstraat was een kolkende beek geworden, waar zowaar een briefje van 1000 frank kwam op aangedreven...
groentje
Berichten: 7302
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Geheime documenten gevonden in trein

Bericht door groentje »

Dat ge dan hopelijk toch van de verdrinkingsdood hebt gered, neem ik aan :mrgreen:
Ik geloof dat het geld dat ik zelf al verloren ben op straat, en het geld dat ik al heb gevonden op straat, min of meer in evenwicht is.
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Geheime documenten gevonden in trein

Bericht door treinbruno »

als ik klein was grabbelde ik in het bakje van elke automaat of er geen centje inlag :mrgreen:
vaak vond ik wel eens 5 FR ofzo, maar toen ik eens een 50FR muntstuk had gevonden was ik superblij :mrgreen:
k'had ook al eens een briefje van 200 BEF gevonden op straat :)
en toen moest iedereen dat weten :mrgreen:

in luxemburg had ik ook ooit eens een TCV ticket luxemburg-leverkusen gevonden in de IC naar emden, ben het dan maar braaf gaan laten terugbetalen aan het loket :) iets van een 40€ daarmee verdient :mrgreen:
Afbeelding
Pieter..

Re: Geheime documenten gevonden in trein

Bericht door Pieter.. »

Leuk :wink:
kheb op het station 50€ gevonde , ale iemand liet het valle en het lag daar maar dus heb ik het maar meegenome :D
Plaats reactie