Fortis-Thalys

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Sander

Bericht door Sander »

msts.be schreef::?: :?: :?: Hierboven lees ik ook al dat deze Thalys de Nederlandse ploeg naar Turijn gaat brengen , maar vergeet dat maar ... dan zal namelijk de 25kV panto moeten vervangen worden zoals één op de TGV-Réseau's die naar Italië rijden , moet een brandblussersysteem worden aangebracht en RS4 en SCMT moeten worden geïnstalleerd .. en dat allemaal voor een paar atleten een keer héén en terug te brengen ? :roll: :? Nee , dure oplossing alvast ...
Het is ook maar één of andere reclamestunt ofzo... Geen idee welk treinstel er naar Turijn gaat, dat zien we vanzelf 8) .
el_barto

Bericht door el_barto »

Het zal in ieder geval ook een afschuwelijk ding worden mijn gedacht ja
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Volgens mij gaat de oranje thalys er mss wat beter uit zien lijkt mij...
Jules

Bericht door Jules »

Het stel 4540 zit nog altijd in zijn oorspronkelijke kleuren, en de rit wordt beperkt tot Chambery
Jonathan

Bericht door Jonathan »

De 808 (MS 75) heeft ook nog rondgereden met reclame voor de VTM.
Wover

Bericht door Wover »

dat herinner ik mij ook nog, volledig wit zeker met dan die reclame op?


van graffiti gesproken :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SIMPY.be op 02 aug 2006, 17:52, 2 keer totaal gewijzigd.
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

ik vind dan ze dat meer mogen doen op die 800 zo reclame (dan zijn ze toch nog beetje deftig langst de buitenkant (en de nmbs zou er nog veel aan kunnen verdienen)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Die achthonderds mogen er zijn met hun echte buitenkant. Ze rijden tenminste nog :!: Alleen, kun jij mij een 800 zeggen zonder gotverdomsche grafittie?
Greg

Bericht door Greg »

Er moet nog wel ééntje of 2 tussen zitten denk ik. :)
Nummer weet ik niet meer zo.
Bert

Bericht door Bert »

De Fortis thally's in FMBZ op donderdag 2 maart. Afbeelding Afbeelding
sweek

Bericht door sweek »

De Olympische zag er vrij mooi uit vond ik: Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Bert

Bericht door Bert »

Rare houding om iets te fotograferen :lol:
Wover

Bericht door Wover »

waarom nemen ze eigenlijk altijd zo'n thalys pba voor zo'n nieuwe tijdelijke looks?
Bert

Bericht door Bert »

De PBKA is eigendom van belgië, de PBA van Frankrijk, mss heeft dat er iets mee te maken?
Plaats reactie