Fortis-Thalys

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Gisteren (zaterdag) heb ik ook de "Forlys" op foto kunnen zetten te Brussel-Zuid. Hij moest een Thalys "Sneeuw" verzekeren naar Bourg-Saint-maurice! :wink:
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Bert schreef:
Wover schreef:waarom nemen ze eigenlijk altijd zo'n thalys pba voor zo'n nieuwe tijdelijke looks?
De PBKA is eigendom van belgië, de PBA van Frankrijk, mss heeft dat er iets mee te maken?
Nee , want er heeft ooit eens een PBKA met de "Euro" liverij gereden , dit heeft er dus niets mee te maken .. misschien zijn de folies voor de reclame wel makkelijker voor een PBA dan voor een PBKA te maken (vorm van motorbak misschien ?) ..
Jules

Bericht door Jules »

PBA en PBKA heeft niets te maken met eigendom (slechts 7 PBKA's zijn van de NMBS). Gewoon met de bestemming die dit stel kan aandoen. De olympische trein en de Fortis trein zijn beide een initiatief van de NS, en wordt dus verwacht van vooral in Nederland te rijden.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Gisteren zag ik hem ook in het station van Brussel-Zuid omstreeks 15:25. Mijn Opa zij toen nog: kijk wat dat ze met ons geld doen en wij krijgen maar een aalmoes. Toen in net voor Halle het station binnenreed zag ik hem alweer vertrekken richting Parijs. Toen ik terugkwam (rond 19:30 in Brussel-Zuid zag ik hem weer, teruggekomen van Parijs. Dat gaat toch rap tegenwoordig. Naar Duitsland zal hij wel niet rijden, want daar is Fortis minder bekend.
Elgar
Berichten: 624
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Jonathan schreef:...Naar Duitsland zal hij wel niet rijden, want daar is Fortis minder bekend.
Daar kan hij ook niet rijden, aangezien de Thalys PBA niet geschikt is voor de Duitse spanning. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

stellen PBA = paris brussel amsterdam
PBKA = paris brussel koln en amsterdam :-)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

In de wondergazet "De Metro" stond gisteren een foto van een van de topmanegers bij de Fortis-Thalys :!: :!:
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

da was vandaag :wink:
ICE3-Mann

Bericht door ICE3-Mann »

Ik zeg altijd: :lol: "Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" :lol: (in dit geval nog lelijker) :lol:
Hopelijk beginnen ze op ICE ook niet met van die reclame. Daar moeten ze afblijven :twisted:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

ICE3-Mann schreef:Ik zeg altijd: :lol: "Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" :lol: (in dit geval nog lelijker) :lol:
Hopelijk beginnen ze op ICE ook niet met van die reclame. Daar moeten ze afblijven :twisted:
Een ICE 3 in een reclamelivrei voor Colgate! :lol:
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

ICE3-Mann schreef:Ik zeg altijd: :lol: "Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" :lol: (in dit geval nog lelijker) :lol:
Hopelijk beginnen ze op ICE ook niet met van die reclame. Daar moeten ze afblijven :twisted:
Huh ?? En de reclame van T-Mobile voor de hotspots in de trein dan ? Dat is toch ook reclame !

Hier een foto ervan : :lol: Afbeelding
ICE3-Mann

Bericht door ICE3-Mann »

Oooh nee, hoe is het mogelijk :cry:
Ik hoop dat dit de enige ICE is dat zo rondrijdt en dat ze dat er maar rap terug aftrekken dat roos, BAH
Pieter

Bericht door Pieter »

ICE3-Mann schreef:Oooh nee, hoe is het mogelijk :cry:
Ik hoop dat dit de enige ICE is dat zo rondrijdt en dat ze dat er maar rap terug aftrekken dat roos, BAH
Liever niet... Zo weet ik in welke ice's ik al kan surfen :p
Jonathan

Bericht door Jonathan »

msts.be schreef:
ICE3-Mann schreef:Ik zeg altijd: :lol: "Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" :lol: (in dit geval nog lelijker) :lol:
Hopelijk beginnen ze op ICE ook niet met van die reclame. Daar moeten ze afblijven :twisted:
Huh ?? En de reclame van T-Mobile voor de hotspots in de trein dan ? Dat is toch ook reclame !

Hier een foto ervan : :lol: Afbeelding
Ik dacht dat reclame op ruiten van trams en bussen verboden was. Waarom dan niet bij treinen :?: Vooral dat roze is lelijk. De rest valt mee.
Pieter

Bericht door Pieter »

Is dat verboden op bussen?

Hier in Mechelen rijden alle bussen met grote reclame op de ruiten...
Plaats reactie