Bergland Expres ook naar Italïe en Frankrijk

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Elgar
Berichten: 624
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bergland Expres ook naar Italïe en Frankrijk

Bericht door Elgar »

Deze winter legt TTC ook een nachttrein in naar Bourg-Saint Maurice, die trein zal vanuit Rotterdam vertrekken en gaat dan via Roosendaal, Antwerpen-Berchem en Brussel-Zuid direct naar Frankrijk.
Brochure: http://www.ttconline.nl/bergland/downlo ... res_NL.pdf

Voorts wordt de trein met bestemming Innsbruck verlengd tot in Italïe:
05-09-2006: Bergland Expres spoort verder naar Italië
Op aandringen van u als reiziger en de hotels in Süd-Tirol alsmede een vernieuwde samenwerking met het toerismebureau van Süd-Tirol, kunnen wij u het volgende meedelen:
Dat de Bergland Expres komende winter opnieuw verlengd gaat worden van Innsbruck tot San Candido/Innichen in Italië. De Bergland Expres stopt in Steinach in Tirol, Brenner, Vipiteno/Sterzing, Fortezza/Franzensfeste, Brunico/Bruneck, Valdaora/Olang, Monguelfo/Welsberg, Dobbiaco/Toblach en San Candido/Innichen. Het nieuws over deze verlenging is vers van de pers, waardoor het niet in de brochure vermeld staat.
http://www.ttconline.nl/bergland/NL/info.php?id=nieuws
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Wat me onmiddelijk opvald bij de prijzen: de Zitplaats!
Daar gaat TTC...Zitplaats €109, Treski: 119 euro , 10 euro duurder dus... (vanuit Nl is het wel € 126).
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Joris schreef:Hallo,
Wat me onmiddelijk opvald bij de prijzen: de Zitplaats!
Daar gaat TTC...Zitplaats €109, Treski: 119 euro , 10 euro duurder dus... (vanuit Nl is het wel € 126).
Groeten,
Joris De Mol
En dan staat er: "Nu nog goedkoper!" :? :shock:

Maar in Roosendaal valt dan weer 'ns wat te spotten! :D
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Ja , dat Italië-experiment .. vorig jaar was er zo weinig succes dat de trein al na 3 weken beperkt werd tot Oostenrijk ..

Of was dat die van EETC ? Ah ja , die reed via Venlo en Duitsland .. maar toch , als het daar geen succes was dan zal het hier ook niet veel beter zijn ..
Wover

Bericht door Wover »

Seg in die brochure staat zo "speciale vroegboekkorting"

Maar dan staat er €99. Ik neem aan dat de prijs dan €99 is als je vroeg boekt, niet dat er €99 afgaat van de prijs? :P
Kris

Bericht door Kris »

TTC is gewoonweg niet betrouwbaar om met mee te reizen... :roll:
Denk maar aan hun autotreinen naar Narbonne en Alessandria die deze zomer normaal gezien moesten rijden.
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Kris schreef:TTC is gewoonweg niet betrouwbaar om met mee te reizen... :roll:
Denk maar aan hun autotreinen naar Narbonne en Alessandria die deze zomer normaal gezien moesten rijden.
ik ben nogtans zeer tevreden over de TTC heb er vande jaar in februari nog mee naar oostenrijk gereist
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Kris schreef:TTC is gewoonweg niet betrouwbaar om met mee te reizen... :roll:
Denk maar aan hun autotreinen naar Narbonne en Alessandria die deze zomer normaal gezien moesten rijden.
dat probleem zou naar schijnt niet aan hun gelegen hebben maar ergens iets met het voorziene rijpad waar ze te laat info van zouden hebben gekregen
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Steven schreef:
Kris schreef:TTC is gewoonweg niet betrouwbaar om met mee te reizen... :roll:
Denk maar aan hun autotreinen naar Narbonne en Alessandria die deze zomer normaal gezien moesten rijden.
dat probleem zou naar schijnt niet aan hun gelegen hebben maar ergens iets met het voorziene rijpad waar ze te laat info van zouden hebben gekregen
klopt de betreffende spoorwegen (alle sommige daarvan) hebben de dienstregelingen telaat afgegeven
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Over TTC gesproken, ik had ooit een verhaal gehoord van mensen die gingen van Narbonne tot 's-Hertogenbosch met dat ding, halverwege de rit ging de SNCF staken en reed de machinist losgekoppeld met de loc weg :P :lol:
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

sncf-sncb schreef:Over TTC gesproken, ik had ooit een verhaal gehoord van mensen die gingen van Narbonne tot 's-Hertogenbosch met dat ding, halverwege de rit ging de SNCF staken en reed de machinist losgekoppeld met de loc weg :P :lol:
ik denk eerder dat dit de EETC zal zijn
Kris

Bericht door Kris »

Steven schreef:
Kris schreef:TTC is gewoonweg niet betrouwbaar om met mee te reizen... :roll:
Denk maar aan hun autotreinen naar Narbonne en Alessandria die deze zomer normaal gezien moesten rijden.
dat probleem zou naar schijnt niet aan hun gelegen hebben maar ergens iets met het voorziene rijpad waar ze te laat info van zouden hebben gekregen
Wat gebeurde er met de reizigers die van Rotterdam naar Innsbruck geboekt hadden als de Bergland Express vertrok vanuit Brussel-Zuid omdat er te weinig interesse was vanuit Nederland?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

geen idee, misschien mee met benelux?
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Kris schreef:
Steven schreef:
Kris schreef:TTC is gewoonweg niet betrouwbaar om met mee te reizen... :roll:
Denk maar aan hun autotreinen naar Narbonne en Alessandria die deze zomer normaal gezien moesten rijden.
dat probleem zou naar schijnt niet aan hun gelegen hebben maar ergens iets met het voorziene rijpad waar ze te laat info van zouden hebben gekregen
Wat gebeurde er met de reizigers die van Rotterdam naar Innsbruck geboekt hadden als de Bergland Express vertrok vanuit Brussel-Zuid omdat er te weinig interesse was vanuit Nederland?
Die mochten dacht ik met de benelux op kosten van TTC naar FBMZ.
Over TTC in Italië: Dat is in het tweede jaar van de Bergland Express zo geweest, vorig jaar is hij vanaf het begin tot Innsbruck beperkt, vanaf december dus.
Overigens liggen alle problemen van TTC, ook de moeilijke opstart, aan het niet verkrijgen van rijpaden. Daar kan TTC zelf dus niks aan doen...
(ALS ik me goed herriner las ik dat oa. de SNCF de autotreinen van de NMBS in het begin ook dwars zat).
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Joris schreef:Hallo,
Kris schreef:
Steven schreef: dat probleem zou naar schijnt niet aan hun gelegen hebben maar ergens iets met het voorziene rijpad waar ze te laat info van zouden hebben gekregen
Wat gebeurde er met de reizigers die van Rotterdam naar Innsbruck geboekt hadden als de Bergland Express vertrok vanuit Brussel-Zuid omdat er te weinig interesse was vanuit Nederland?
Die mochten dacht ik met de benelux op kosten van TTC naar FBMZ.
Over TTC in Italië: Dat is in het tweede jaar van de Bergland Express zo geweest, vorig jaar is hij vanaf het begin tot Innsbruck beperkt, vanaf december dus.
Overigens liggen alle problemen van TTC, ook de moeilijke opstart, aan het niet verkrijgen van rijpaden. Daar kan TTC zelf dus niks aan doen...
(ALS ik me goed herriner las ik dat oa. de SNCF de autotreinen van de NMBS in het begin ook dwars zat).
Groeten,
Joris De Mol
En vooral ook op het einde! :wink: :(
Plaats reactie