Belgisch HST treinstel in aantocht!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Belgisch HST treinstel in aantocht!

Bericht door sammarco1 »

Met de toestemming van Ernesto Imperato die op 07/10/06 naar de open dag was van de Firma Ansaldo-Breda en foto's genomen heeft van de in constructie zijnde HST voor Belgie


Beste leden,

Naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met iemand van NS dien ik de fotos die reeds geplaatst werden ivm de HST voor Belgie te verwijderen! Dit doe ik met veel begrip om bepaalde zaken betreffende HST niet in het gedrang te laten komen! Hopende ook op julie begrip, dank ik iederen bij voorbaat!
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 21 okt 2006, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
**********************************************************************************************************
enrico

Bericht door enrico »

op het eerste zicht lijkt dit een lelijk ding
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

enrico schreef:op het eerste zicht lijkt dit een lelijk ding
Inderdaad...
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Ruben schreef:
enrico schreef:op het eerste zicht lijkt dit een lelijk ding
Inderdaad...
Ja, maar seg.....! tis nog ni af !!!!! :cry: Der moeten nog wieltjes onder en vensterkes enzo geplakt worden ! En tis van Pininfarina getekend ! De kleurstellingk zal wel van de NMBS komme ! Maar, alee effe geduld astublieft! :roll: :roll: :!:
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Ik baseerde me eerder op de maquette...
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Ruben schreef:Ik baseerde me eerder op de maquette...
Mah, ik vind het wel meevallen, een beetje appart!

Ik dacht dat bij de RENFE reeds dit model in dienst was!
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

zo slecht zien ze er toch niet uit? nuja, de werkelijkheid is misschien anders, we zullen wel zien :wink:
groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik vind het eigenlijk ook wel wat hebben. Maar je moet toegeven, Ansaldo Breda heeft geen al te beste reputatie. Vertraging bij de levering, soms minder goed afgewerkt (DB?)...
Pieter

Bericht door Pieter »

Ik blijf toch nog fan van de ICE hoor... Laat die maar wat meer rondrijden in België. Eventueel in de nmbs huiskleur! (mss nog een ideetje voor de photoshoppers onder ons...)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22528
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de neus trekt op niets, precies of er iemand is goed gaan op staan
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Steven schreef:de neus trekt op niets, precies of er iemand is goed gaan op staan

:D :D :D :D Ik kom niet bij van't lachen, z'emme daar wat op staan springe, hahaaahhaaaaa !


Maar ge moet da zien as't af is..... Ik denk wel dat het iets word! Maar ansaldo maakt wel mooie dingen moet ik zeggen! Op tijd op zijn Italiaans!
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22528
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ter info er gaan maar drie stellen van de nmbs zijn, al de rest zal eigendom zijn van HSA (klm in samenwerking met NS international)
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Lap hé , men heeft eerder bij een Japans designbureau langsgeweest dan bij Pininfarina :roll: :evil: Dit is meer een Shinkansen , zelfs de ETR600 (nieuw type van 'Pendolino' treinstel) , die op zich ook al niet een zo mooi design heeft , is nog mooier !! :?
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

msts.be schreef:Lap hé , men heeft eerder bij een Japans designbureau langsgeweest dan bij Pininfarina :roll: :evil: Dit is meer een Shinkansen , zelfs de ETR600 (nieuw type van 'Pendolino' treinstel) , die op zich ook al niet een zo mooi design heeft , is nog mooier !! :?

Heb je daar dan al foto's van gezien ?

http://www.trenomania.org/fotogallery/index.php?cat=178


Binnenkort zullen we spleetogen moeten trekken voor we die trein opmogen!!!! :lol: :lol: :lol: :D :D :D :!: :roll:
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Nikolai

Bericht door Nikolai »

Ik vind het maar een lelijk geval. Bovendien oogt het behoorlijk verouderd in vergelijking met ICE-3m, Velaro of TGV POS.

Jammer, dat had veel beter gekund
Plaats reactie