BERGLAND EXPRESS

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
jumper

BERGLAND EXPRESS

Bericht door jumper »

Hoi, DE NIEUWE BERGLAND is er weer.

Vandaag met 40 minuten vertraging in Leuven aangekomenm aar het was elke minuut waard. Helaas geen fototoestel bij. Prachtige samenstelling.

Kheb maar 1 vraag en ik vind het niet op hunne site ook niet in hun dienstregeling.
Komt deze AANSTAANDE ZONDAG terug naar België of pas Volgende week??

Groeten, Koen

ZOJA, dan spot ik hem Zondagmorgen als er al wat licht is en plaats ik hier de foto's in de reportagerubriek, zoals ik dat elk jaar doe met mijn geliefkoosde I5entrein.
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1783
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: BERGLAND EXPRESS

Bericht door Portbou »

Goedenavond,
jumper schreef: Komt deze AANSTAANDE ZONDAG terug naar België of pas Volgende week??
Het treinstel komt vast en zeker terug want dit moet volgende vrijdag een nieuwe zuidwaartse Berglandexpress verzekeren.

Maar er zijn geen reizigers... dus wanneer en langs waar dit stel terugkomt...
???

Goedenavond,
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1783
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: BERGLAND EXPRESS

Bericht door Portbou »

Goedenavond,

Was er trouwens geen Bergland Express naar de Franse Alpen gepland ?

Op de site van ttc spreken ze er nog over doch :
- er zijn geen uurregelingen
- online reserveren lukt niet - antwoordt voor elke datum dat er geen plaats meer is...

Goedenavond.
jumper

Re: BERGLAND EXPRESS

Bericht door jumper »

bw494674 schreef:Goedenavond,
jumper schreef: Komt deze AANSTAANDE ZONDAG terug naar België of pas Volgende week??
Het treinstel komt vast en zeker terug want dit moet volgende vrijdag een nieuwe zuidwaartse Berglandexpress verzekeren.

Maar er zijn geen reizigers... dus wanneer en langs waar dit stel terugkomt...
???

Goedenavond,

Bedankt :) Dit antwoord volstaat min of meer voor mij om komende zondag NIET om 8u smorgens in een weide te gaan staan te wachten op wat niet komen zal :)
Kris

Bericht door Kris »

Tussen Rotterdam en FBMZ wordt deze trein getrokken door een type 11.
Dit is pas een leuke combinatie :)
Sander

Bericht door Sander »

Hmm, het was de bedoeling dat het ding weer met een 25.5 zou rijden... Maar vandaag stond er inderdaad een 11.8 voor, te weten de 1183.
Niet erg handig om die locs in te zetten voor de Bergland, want meestal zijn ze al hard nodig in de Benelux, omdat er nog wel eens wat locs defect willen staan...
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Zien we die 11 ook eens in een andere trein, jammer dat ik het niet geweten had :lol:
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Hieronder de Bergland in Brussel. Met de 1183.
En het hield niet op met speciale locs, in Duitsland hing er een Re 482 van SBB cargo voor :shock: :shock: :shock: (Zie http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/)
Groeten,
Joris De Mol
Bijlagen
IMG_1224f.jpg
IMG_1224f.jpg (33.15 KiB) 8213 keer bekeken
Afbeelding
Vennbahnerke

Bericht door Vennbahnerke »

prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

op dezelfde site staat dat er in brussel een 27 voorgehangen werd. Is de 11 niet toegestaan in Aken? of zouden wat hellingen deze machines helemaal doen smeulen :roll: ....
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Prachtig! 8)
260689
Berichten: 3302
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

prahsharp schreef:op dezelfde site staat dat er in brussel een 27 voorgehangen werd. Is de 11 niet toegestaan in Aken? of zouden wat hellingen deze machines helemaal doen smeulen :roll: ....
de reeks 11 is enkel toegelaten in nederland een paar 27 zijn uitegrust met het systeem van de DB voor de communicatie de 2706 heeft zo een instalatie maar er zijn nog 27ers die zo een instalatie hebben alleen weet ik niet welke
Terminus
Berichten: 1125
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Bericht door Terminus »

Ik dacht 2701 --> 2706

(en verder de klassiekjes 159-->165)
260689
Berichten: 3302
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

even opgezocht en enkel de 2701, 2702 en 2706 hebben MESA 23
Antoine

Bericht door Antoine »

260689 schreef:even opgezocht en enkel de 2701, 2702 en 2706 hebben MESA 23
Het is nochtans de 2703 die de trein van Brussel naar Aachen sleept (ongeveer een uurtje geleden van uit brussel vertrokken)...
Plaats reactie