BRD: vervalsing weekendbiljetjes

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

BRD: vervalsing weekendbiljetjes

Bericht door Patrick »

In Duitsland is fraude met de kaartjes "Schönes Wochenendeticket" (een biljet waarmee je tijdens het weekend Duitsland kan doorkruisen met regionale treinen) ontdekt. De kaartjes kwamen uit de automaten. Het papier was hetzelfde als dat waarmee je gratis een reisplan kan opvragen bij de automaten.
De kaartjes kosten officieel 33 euro, de vervalsers verkochten ze voor 25 tot 28 euro. Verlies voor DB: 100.000 tot 120.000 euro :shock:
DB gaat nu haar 9.000 automaten moeten ombouwen, zij het zonder hoge kosten.
Ik ga de gebruikte methode hier niet neerpennen :wink:
TSP

Bericht door TSP »

Whahaha, wat een verhaal! :lol: Maarja, je kan nu eenmaal niet alles voorzien...... :wink:
nicken

Bericht door nicken »

zijn dingen van alle tijden hè,frauderen is in Belgie zeer populair,vraag maar aan LAURENT :lol:
TSP

Bericht door TSP »

Ik heb het gevolgd ja. Wat een mop. Maar idd frauderen kan een hoop geld opleveren (en gevangenisstraf) :P
nicken

Bericht door nicken »

TSP schreef:Ik heb het gevolgd ja. Wat een mop. Maar idd frauderen kan een hoop geld opleveren (en gevangenisstraf) :P
die zullen ze helaas nooit in de bak draaien,een 2 de jampierre van rossem :lol:

Kzitten hier in de bak :D :lol:
TSP

Bericht door TSP »

Nee, Laurent is zelf getuige bij zn eigen proces..... 4 man van de marine draaien de bak in voor hem..... :roll:
nicken

Bericht door nicken »

TSP schreef:Nee, Laurent is zelf getuige bij zn eigen proces..... 4 man van de marine draaien de bak in voor hem..... :roll:
ja tzal dan in plaats van in ieder stadje een ander schatje = in iedere cel een nieuw vriendje zijn ,de voegen breken hier bijna open,en de wc is zo'n wc pot :lol: :D
en ontsnappen kunnen ze ook,met dank aan belgacom (eigenaar van de openbare telefooncellen) :lol: :D
TSP

Bericht door TSP »

Dat telefooncel verhaal komt me ook bekend voor! :lol: Belgen en de wet, het is me wat :lol: :wink: Maarja, ze zijn wel vindingrijk! :)

Nu maar hopen dat we geen oorlog tussen Belgen en Nederlanders krijgen.
nicken

Bericht door nicken »

TSP schreef:Dat telefooncel verhaal komt me ook bekend voor! :lol: Belgen en de wet, het is me wat :lol: :wink: Maarja, ze zijn wel vindingrijk! :)
We hebben daar Geert hoste voor hier,je moet enkel de media volgen om hem te kunnen begrijpen,dus als er ene z'n dingen nie verstaat,das ene die de actualiteit niet volgt.En over wat hij ook praat: frauderen,overspel,enz... komt hij toch wel telkens weer uit bij het koningshuis zeker :D :lol:
KB
Berichten: 637
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

Kunnen we mss bij het onderwerp blijven?
nicken

Bericht door nicken »

KB schreef:Kunnen we mss bij het onderwerp blijven?
Yup terug on topic
Plaats reactie