Steven schreef:da zal iets voor de toekomst zijn hoor afwachten, je stelt veel te veel dingen in vraag waar geen antwoorden voor klaar zijn
Als de antwoorden dan komen, staan de vragen hier al
tja zo kan ik hier ook 25.000 vragen posten, maar doe da niet je wil het soms iets te ingewikkeld maken , ingewikkelder dan het al is in realiteit en das nergens voor nodig he
Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
die lijn zat overvol, voor 2 sporen, maar bij 4 sporen kan je traag en snel rijdende treinen perfect van elkaar gaan scheiden waardoor er meer als voldoende capaciteit voor handen is
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
die lijn zat overvol, voor 2 sporen, maar bij 4 sporen kan je traag en snel rijdende treinen perfect van elkaar gaan scheiden waardoor er meer als voldoende capaciteit voor handen is, trouwens het laatste stukje tussen diegem en brussel noord is volop bezig in de afwerking, sporen leggen is volop bezig dus nog voor het eind van het jaar zitten we daar ok
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
die lijn zat overvol, voor 2 sporen, maar bij 4 sporen kan je traag en snel rijdende treinen perfect van elkaar gaan scheiden waardoor er meer als voldoende capaciteit voor handen is, trouwens het laatste stukje tussen diegem en brussel noord is volop bezig in de afwerking, sporen leggen is volop bezig dus nog voor het eind van het jaar zitten we daar ok
Zou hij dan voor de IC E of na de IC F moeten vertrekken, uw rechtsstreekse trein naar Maastricht
Jonathan schreef:En de bocht richting Aarschot voor de IC E. Of komt die ten oosten van Leuven?
Ten westen, zodat je van Brussel naar Aarschot kan zonder Leuven te passeren. Maar in eerste instantie zal hij enkel door P-treinen gebruikt worden! Veel reizigers van de IC E zijn reizigers van Diest, Aarschot... naar Leuven. Vooraleer IC-treinen via die bocht gaan rijden, zal er een grotere aanpassing van het IC-IR-plan nodig zijn...
Jonathan schreef:En de bocht richting Aarschot voor de IC E. Of komt die ten oosten van Leuven?
Ten westen, zodat je van Brussel naar Aarschot kan zonder Leuven te passeren. Maar in eerste instantie zal hij enkel door P-treinen gebruikt worden! Veel reizigers van de IC E zijn reizigers van Diest, Aarschot... naar Leuven. Vooraleer IC-treinen via die bocht gaan rijden, zal er een grotere aanpassing van het IC-IR-plan nodig zijn...
Misschien kunnen we die reizigers in Aarschot laten overstappen. Maar dan zal je wel de dienstregeling van die L-treinen moeten aanpassen.