Steelwheels schreef:We zullen het rapport over een half jaartje terugvinden op http://www.ivw.nl
Ik ben wel benieuwd inderdaad. Hoewel we van IVW al een tijdje niets meer in het nieuws vernomen hebben, en rapportwaardige incidenten zijn er nochtans vrij geregeld.
Over die kraan: Het is op spoor 15 gebeurd, vlak naast de fietsenstalling dus (vanwaar ik ook die laatste foto gemaakt heb). Dat lijkt me een mooi plekje voor die kraan. Maar inmiddels zal alles wel allang weer normaal rijden denk ik
Steelwheels schreef:We zullen het rapport over een half jaartje terugvinden op http://www.ivw.nl
Ik ben wel benieuwd inderdaad. Hoewel we van IVW al een tijdje niets meer in het nieuws vernomen hebben, en rapportwaardige incidenten zijn er nochtans vrij geregeld.
Zie "De telegraaf "van vandaag! Bijna ongeluk van 29/03/2007 verzwegen bij Harmelen(45 jaar na het grootste Nederlandse treinongeluk aldaar)
Reizigerstrein rijdt aan 104km/h door rood licht enz..
Fles schreef:Dat lijkt me een mooi plekje voor die kraan. Maar inmiddels zal alles wel allang weer normaal rijden denk ik
De treinen van/naar Geldermalsen rijden inderdaad weer gewoon van/naar spoor 15, wat het nog wel zonder stootjuk moet stellen. Nouja, het beschadigde juk ligt nog tegen het betonblok aan het einde van het spoor.
Enkele meters voor de oorspronkelijke locatie ervan zit nu een tijdelijk bordje wat het einde van het spoor aangeeft aan de spoorstaaf bevestigd. De treinen komen daarnaast ook opvallend voorzichtig binnengereden.