Fortis-Thalys

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Pieter schreef:Is dat verboden op bussen?

Hier in Mechelen rijden alle bussen met grote reclame op de ruiten...
Steve Stevaart heeft zich daar nog enorm kwaad voor gemaakt en dat is dan ook verboden geworden.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de reclame op zich is niet verboden zover ik weet, enkel bepaalde technieken :-) bij het gebruik van stickers die niet doorkijkbaar zijn van binnen mag het niet en aangezien er weinig reclame is die zich zo laat drukken zal er ni veel reclame meer op die manier aangebracht worden, maar op de onderste delen van de bus en achterkant geen probleem normaal :-)
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Steven schreef:de reclame op zich is niet verboden zover ik weet, enkel bepaalde technieken :-) bij het gebruik van stickers die niet doorkijkbaar zijn van binnen mag het niet en aangezien er weinig reclame is die zich zo laat drukken zal er ni veel reclame meer op die manier aangebracht worden, maar op de onderste delen van de bus en achterkant geen probleem normaal :-)
Verboden is het niet... En eigenlijk ook weer wel.
De BTTB heeft als reizigersorganisatie gepleit voor het stopzetten van de ruitenreclames, omdat je als reiziger geen mooi zicht naar buiten hebt (en dat is ook zo) en omdat je er migraine van kan krijgen. Voor zover ik weet zorgt Streep (http://www.streep.be) nog altijd voor deze reclames, en heeft De Lijn nooit verboden om verder ruitenreclames aan te brengen.
Ik zou het stom vinden ook, want het is toch een enorme bron van inkomsten en een beklede bus/tram kan ook wel iets 'meer' hebben.

Grtz,
MaiKeg
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Die raamreclame zou, volgens diezelfde BTTB, al geruime tijd verboden zijn, maar de autonome reclameregie van De Lijn, Streep, trekt zich er duidelijk niet veel van aan.
De BTTB zou zelfs graag geen reclame meer zien, en op zich vind ik dat wel begrijpbaar, maar het hoeft voor mij niet.
Pieter

Bericht door Pieter »

Ik heb liever reclame op de bus dan dat ze mijn abonnement zouden duurder maken!

Als ze zo de prijzen van de trein zouden kunnen verlagen, plak ze dan maar vol zou ik zeggen!
260689
Berichten: 3320
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Even ter info we zijn hier eigelijk weer aan het afwijken
splitsen da spel zouk zegge
Kulderzipken

Bericht door Kulderzipken »

Yup, die fortis reklame is de lelijkste grafittie op een trein die ik al gezien heb. bweurk, t zijn bandieten, die een trein zo massacreren. Voor eeuwig en altijd misbruikt.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die reclame zijn zelfklevers hoor :-)
Jules

Bericht door Jules »

Ik vond die olympische trein wel mooi gedaan
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Kulderzipken schreef:Yup, die fortis reklame is de lelijkste grafittie op een trein die ik al gezien heb. bweurk, t zijn bandieten, die een trein zo massacreren. Voor eeuwig en altijd misbruikt.
Het is toch nog niet zo lelijk. Maar wel jammer van het geld en ons geven ze maar een aalmoes. Hoeveel kost dat eigenlijk, die reclame op die thalys :?:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Een aantal jaren geleden reed er ook nog een Thalys PBKA rond met een blauwe livrei voor de invoering van de Euro. Die vond ik wel geslaagd! :)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Jonathan schreef:
Kulderzipken schreef:Yup, die fortis reklame is de lelijkste grafittie op een trein die ik al gezien heb. bweurk, t zijn bandieten, die een trein zo massacreren. Voor eeuwig en altijd misbruikt.
Het is toch nog niet zo lelijk. Maar wel jammer van het geld en ons geven ze maar een aalmoes. Hoeveel kost dat eigenlijk, die reclame op die thalys :?:
maakt dat uit? fortis betaald :P die hebben toch geld genoeg :roll:
Kulderzipken

Bericht door Kulderzipken »

Anders verdwijnt het toch maar in de zak v/d aandeelhouders...( niet wij dus...)
Jonathan

Re: Fortis-Thalys

Bericht door Jonathan »

Q² schreef:(de Thalys-trein rijdt nog tot eind juni)
Hoe kan dat nu? In het begin van augustus 2006 heb ik die nog in Oostende gezien. Hij had 49 minuten vertraging.
260689
Berichten: 3320
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Fortis-Thalys

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:
Q² schreef:(de Thalys-trein rijdt nog tot eind juni)
Hoe kan dat nu? In het begin van augustus 2006 heb ik die nog in Oostende gezien. Hij had 49 minuten vertraging.
Fortis heeft de reclame verlengt tot eind oktober.
Plaats reactie