Koersbord van de Treski

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Greg schreef:I6 kan je ook tot bed omvormen.
neen dat kan niet dat is enkel voor de i6Bc, de rest zijn i6B rijtuigen daar is een degelijk verschil in, zowel van binnen als van buiten :-)
Greg

Bericht door Greg »

Ja, maar nogtans kan je de zetels platleggen in de gewoone I6. Ik heb het in Januari op L42 nog gedaan. :)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Wat bedoel je met platleggen?
De leuningen kan je opklappen, dan kan je idd liggen, maar daarom is het nog geen slaaprijtuig (2 bedden per compartiment zou een beetje weinig zijn...)
Greg

Bericht door Greg »

Hetgene waar je op zit, kan je platschuiven.
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

En 2 bedden per kot tis messchien weinig maar wat ga je doen met een T2 rijtuig da zijn ook 2 bedden he.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Greg schreef:Hetgene waar je op zit, kan je platschuiven.
En ik die dacht al alles met de I6 te hebben uitgespookt... Nu dit nog! De mogelijkheiden zijn dus onbeperkt hé bij de I6.
260689 schreef:En 2 bedden per kot tis messchien weinig maar wat ga je doen met een T2 rijtuig da zijn ook 2 bedden he.
Wist ik niet, maar tch is de I6 in de eerste plaats een zit-couchette rijtuig. En een T2 is een écht slaaprijtuig.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Die I6 is enkel voor het personeel dacht ik.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

in de gewone i6 zijn het zes zetels waarvan de hoofdsteun in hoogste kan geregeld worden en de zetels gedeeltelijk onderuit kan geschoven worden (ten koste van de beenruimte natuurlijk), in de i6Bc zijn het banken, waar het zitvlak van iedere kant een bed vormt, de rugleuning bij het naar boven draaien ook een bed vormt en het derde bed zich bovenaan bevind :-)
Bijlagen
binnekant i6Bc
binnekant i6Bc
DSCN0008(2).jpg (84.33 KiB) 4415 keer bekeken
ikzelf zitten in een gewone i6B
ikzelf zitten in een gewone i6B
DSCN0372(2).JPG (20.66 KiB) 4415 keer bekeken
Plaats reactie