Geen Eurostar treinen dit weekend

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door Kristofke »

ja ok, maar tickets na aankoop kunnen nog onderling uitgewisseld worden hé, de ticketcontrole is trouwens automatisch, als die poortjes niet zouden openen bij elk soort van korting of zo dan zal er snel een opstopping zijn

dus zolang er geen controle is in de trein zelf, lijkt mij dus dat er weinig kans is om bewijsstukken te moeten voorleggen
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door Steven »

in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
trouwens tickets met fip korting doorgeven is zwaarder bestraft dan iemand die gewoon biljet zou doorgeven.
Misbruik van FIP voordelen is altijd bestraft met inleveren van alle voordelen voor X tijd of voor altijd.
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door Kristofke »

ik ben het niet van plan hoor, het is maar dat er een gat in de controle zit :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door Steven »

Kristofke schreef:ik ben het niet van plan hoor, het is maar dat er een gat in de controle zit :)
wat niet wil zeggen dat ze het nooit doen he, extra controles zijn altijd mogelijk.
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1793
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door Portbou »

Hallo,
Steven schreef:in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
Klein vraagje hierbij : hoe wordt vermeden dat iemand met een ticket Brussel-Lille doorrijdt tot London ?
Is er ook controle aan de uitgang ?

Groeten,
rvdborgt
Berichten: 4321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door rvdborgt »

bw494674 schreef:
Steven schreef:in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
Klein vraagje hierbij : hoe wordt vermeden dat iemand met een ticket Brussel-Lille doorrijdt tot London ?
Is er ook controle aan de uitgang ?
In Londen niet.

Groetjes,
Rian
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door dentheo »

rvdborgt schreef:
bw494674 schreef:
Steven schreef:in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
Klein vraagje hierbij : hoe wordt vermeden dat iemand met een ticket Brussel-Lille doorrijdt tot London ?
Is er ook controle aan de uitgang ?
In Londen niet.

Aai.... geheim doorbroken...
Theo
Groeten vanop de Heide
LHOON
Berichten: 619
Lid geworden op: 30 dec 2008, 21:30
Locatie: FM

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door LHOON »

dentheo schreef:[quote="rvdborgt"
Is er ook controle aan de uitgang ?
In Londen niet.
[/quote]



Laatste maal dat ik de eurostar nam (7 januari) was er in Londen een bijkomende identiteits- en ticketcontrole aan de uitgang, beide overigens uitgevoerd door de politie!
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Geen Eurostar treinen dit weekend

Bericht door treinbruno »

En als je een ticket naar Lille hebt moet je je paspoort enzo niet tonen bij de UK border control :)
Iemand met geldige verblijfsdocumenten voor Frankrijk kan dus meestal zonder problemen in Londen geraken :?
Afbeelding
Plaats reactie