Zestien gewonden bij treinbotsing Duitsland

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Zestien gewonden bij treinbotsing Duitsland

Bericht door Stef »

Zestien gewonden bij treinbotsing Duitsland
Afbeelding
In Duitsland zijn bij een botsing tussen twee treinen in de regio Hannover zestien gewonden gevallen. Over de oorzaak van het ongeluk bestaat nog geen duidelijkheid.


Op de lijn Braunschweig-Hannover ontspoorden door een nog onbekende oorzaak vijf wagons van een goederentrein. Een van de wagons kantelde op het spoor voor reizigersverkeer. Een passagierstrein die uit de andere richting kwam botste op de ontspoorde trein, waarop de locomotief en twee wagons van de passagierstrein op hun beurt ontspoorden.

De bestuurder van de passagierstrein raakte ernstig gewond. Vijftien anderen raakten lichtgewond. De bestuurder van de goederentrein zou ongedeerd zijn.


Bron: deredactie.be
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2064
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Zestien gewonden bij treinbotsing Duitsland

Bericht door Dieselfreak »

Misschien een gebroken wiel? :roll:
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
ino94

Re: Zestien gewonden bij treinbotsing Duitsland

Bericht door ino94 »

Hebben alle mensen nog geluk gehad. De rijtuigen van de reizigerstreinen zijn dan wel los van elkaar geraakt,maar ze zijn los van elkaar nog heel.
Plaats reactie