Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gesloten
railtravelmanager
Berichten: 283
Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34

Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Bericht door railtravelmanager »

hallo,

Thalys 9307 Parijs-Amsterdam vandaag 13 juli 2010 staat al meer dan 1 uur stil in Antwerpse tunnel richting Nederland, wachten op locomotief uit Leuven blijkbaar om het stel tot Luchtbal te duwen ...

Railtravelmanager
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Bericht door eagleheart »

de ic-trein(benelux) richting amsterdam van 07.00 zult ge bedoelen?
want zo vroeg is er nog geen thalys in de richting van nederland:-)
railtravelmanager
Berichten: 283
Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34

Re: Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Bericht door railtravelmanager »

Paris Nord vertrek 06h25 Brussel Zuid vertrek 07h50 Antwerpen-Centraal vertrek 08h31 Rotterdam Centraal 09h01 Schiphol 09h27 Amsterdam Centraal 09h43
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Bericht door eagleheart »

ok ja dan begrijp ik het. maar ik ging er vanuit van het uur van u post en u vermelding van 'meer dan 1 uur'.
dan zou het eentje van 7 uur geweest zijn:-)
dentheo
Berichten: 8171
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Bericht door dentheo »

railtravelmanager schreef:hallo,

Thalys 9307 Parijs-Amsterdam vandaag 13 juli 2010 staat al meer dan 1 uur stil in Antwerpse tunnel richting Nederland, wachten op locomotief uit Leuven blijkbaar om het stel tot Luchtbal te duwen ...
Heeft een Thalys echt geen stuk buis en nog één en ander bij ? Zodat een gewone lok hem kan wegslepen?
Een ICE heeft een schuif onder de bak van het stuurrijtuig waar een en ander inzit..... kan dan door alles weggesleept waar een haak aan zit.
Zelfs door een zwitserse rangeerlok... (ik stond erbij en keek ernaar ) de passagiers mochten naar het station wandelen 500m.

Gelukkig ligt in deze tunnel aan weerszijde een voetpad..ik neem dus aan dat de passagiers nu ook mogen uitstappen en wandelen
Theo
Groeten vanop de Heide
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Thalys in panne in tunnel onder Antwerpen

Bericht door eagleheart »

ik vrees ervoor als de procedures gevolgd worden dat er niets van in huis gaat komen:-)
Gesloten