ticket geldig vanuit elk belgisch station ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gesloten
trainman
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 feb 2006, 19:47
Locatie: Herzele

ticket geldig vanuit elk belgisch station ?

Bericht door trainman »

Op bahn.de staat het volgende te lezen :
"Enkele reizen vanuit Brussel (of elk station in België) naar Aken of Keulen zijn al verkrijgbaar vanaf 19 euro per persoon (zolang voorradig)".

Ik heb tickets aangekocht voor 20/11 (Treinbeurs IMA in Keulen). Zijn deze tickets ook geldig vanaf een ander belgisch station dan Brussel-Zuid (concreet : Denderleeuw) ?
Op de tickets zelf staat dit niet.
rvdborgt
Berichten: 4325
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: ticket geldig vanuit elk belgisch station ?

Bericht door rvdborgt »

trainman schreef:Op bahn.de staat het volgende te lezen :
"Enkele reizen vanuit Brussel (of elk station in België) naar Aken of Keulen zijn al verkrijgbaar vanaf 19 euro per persoon (zolang voorradig)".

Ik heb tickets aangekocht voor 20/11 (Treinbeurs IMA in Keulen). Zijn deze tickets ook geldig vanaf een ander belgisch station dan Brussel-Zuid (concreet : Denderleeuw) ?
Op de tickets zelf staat dit niet.
Heb je je ticket bij DB gekocht? Dan geldt het vanaf het station (of de zone) dat erop staat. Europa-Spezial heeft wel voor heel België dezelfde prijs, dus je had voor 19 euro ook vanaf Denderleeuw kunnen boeken (ik neem aan dat je een Europa-Spezial van DB hebt).
De NMBS verkoopt ICE-tickets die geldig zijn vanaf ieder station in België.

Groetjes,
Rian
Gesloten