UIt de Lloyd IFB gaat rijden tussen Frankrijk en Italie

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gesloten
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

UIt de Lloyd IFB gaat rijden tussen Frankrijk en Italie

Bericht door dentheo »

IFB France verbindt Dourges met Segrate

IFB France start volgende week een nieuwe verbinding tussen Dourges en Segrate bij Milaan. De dienst zal twee maal per week aangeboden worden. De trein vertrekt op dinsdag en vrijdag en komt telkens op donderdag en maandag aan.

DourgesIFB France werd in 2009 opgericht als terminaloperator en -beheerder (Bonneuil-sur-Marne) om de Franse markt beter te bedienen. "De nieuwe shuttle maakt deel uit van de internationalisering van de activiteiten van NMBS Logistics", zegt Geert Pauwels, ceo van IFB en verantwoordelijke van NMBS Logistics.

Dourges is goed aangesloten op de havens van Le Havre en Antwerpen.

(zie DL van 29/09/10)
Tractie ECR ???? Of hebben onze Traxxen voor Frankrijk ook Italie toelating ?
Theo
Groeten vanop de Heide
260689
Berichten: 3301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: UIt de Lloyd IFB gaat rijden tussen Frankrijk en Italie

Bericht door 260689 »

dentheo schreef:
IFB France verbindt Dourges met Segrate

IFB France start volgende week een nieuwe verbinding tussen Dourges en Segrate bij Milaan. De dienst zal twee maal per week aangeboden worden. De trein vertrekt op dinsdag en vrijdag en komt telkens op donderdag en maandag aan.

DourgesIFB France werd in 2009 opgericht als terminaloperator en -beheerder (Bonneuil-sur-Marne) om de Franse markt beter te bedienen. "De nieuwe shuttle maakt deel uit van de internationalisering van de activiteiten van NMBS Logistics", zegt Geert Pauwels, ceo van IFB en verantwoordelijke van NMBS Logistics.

Dourges is goed aangesloten op de havens van Le Havre en Antwerpen.

(zie DL van 29/09/10)
Tractie ECR ???? Of hebben onze Traxxen voor Frankrijk ook Italie toelating ?
Er is al een 28 naar Italie gereden hoor ;-). helaas zijn enkel de 29 die in frankrijk mogen
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: UIt de Lloyd IFB gaat rijden tussen Frankrijk en Italie

Bericht door dentheo »

Volgens mij hebben de 29 geen "pakket" voor Italie, naam pakket vergeten iets van 4 letters ???
28 ook niet....
Theo
Groeten vanop de Heide
AlexNL
Berichten: 2180
Lid geworden op: 15 jun 2008, 02:34
Locatie: Breda, Nederland

Re: UIt de Lloyd IFB gaat rijden tussen Frankrijk en Italie

Bericht door AlexNL »

dentheo schreef:Volgens mij hebben de 29 geen "pakket" voor Italie, naam pakket vergeten iets van 4 letters ???
28 ook niet....
Bacc/SCMT?
260689
Berichten: 3301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: UIt de Lloyd IFB gaat rijden tussen Frankrijk en Italie

Bericht door 260689 »

dentheo schreef:Volgens mij hebben de 29 geen "pakket" voor Italie, naam pakket vergeten iets van 4 letters ???
28 ook niet....
Italie is 3KV en ik geloof dat ze er toen een paar hebben uitgerust voor de Italiaanse seinen voor een proef dacht ik, (staat in 1 van op de baans of spoorwegjournaal).
Gesloten