Treinbestuurder parkeert locomotief dwars op straat

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
tom007

Treinbestuurder parkeert locomotief dwars op straat

Bericht door tom007 »

Een treinbestuurder in het Nieuw-Zeelandse Wellington had tijdens zijn werk wel zin in een tussendoortje, maar als treinbestuurder zit je nu eenmaal vast in de trein. Geen probleem, voor deze treinbestuurder. Toen hij met zijn trein langs een restaurant passeerde, besloot hij te stoppen en even inkopen te gaan doen. Vijftien minuten lang versperde zijn locomotief de weg in Wellington.

Geen enkele auto kon nog door na het manoeuvre van de treinbestuurder, want zijn locomotief stond dwars over de belangrijkste straat. Een vrouw klaagde achteraf dat ze dubbel zo veel had moeten betalen voor de taxi, omdat ze zo lang in de file stond. Een ander 'slachtoffer' vond het best grappig, maar wees er toch ook even op dat zelfs de brandweer of de ambulance niet meer door konden.
Afbeelding
bron het laatste nieuws
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

is ne keer iets anders dan ontsporen he :-)
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb zo ook eens een paar mannen op een HLR gezien die de tour de france kwamen bekijken op L207 (indsutrieel lijntje waar toen geen treinverkeer was op dat uur).

Ze hadden heel hun familie bij in die loc :P

Ze hadden ineens de beste plaatsen ook want ze stonden natuurlijk hoger dan de rest :)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wover schreef:Ik heb zo ook eens een paar mannen op een HLR gezien die de tour de france kwamen bekijken op L207 (indsutrieel lijntje waar toen geen treinverkeer was op dat uur).

Ze hadden heel hun familie bij in die loc :P

Ze hadden ineens de beste plaatsen ook want ze stonden natuurlijk hoger dan de rest :)
Ook eens op de TV een TB gezien die met zijn trein en met de reizigers aan Tour de France snelheid was aan het rijden. Je zag hem uit de SNCF-loc hangen.
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

In Gent heb ik eens meegemaakt dat een trambestuurder zijn machien aan een krantenwinkel stopte om daar op zijn gemakske zijn gazetje te gaan kopen. 't Duurde wel geen 15 minuten maar vond ik wreed vervelend :x
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Patrick schreef:In Gent heb ik eens meegemaakt dat een trambestuurder zijn machien aan een krantenwinkel stopte om daar op zijn gemakske zijn gazetje te gaan kopen. 't Duurde wel geen 15 minuten maar vond ik wreed vervelend :x
In Oostende doen ze dat ook. Ze rijden veel te vroeg op de dienstregeling om dan in dat kot waar de tram ook stopt naar de WC te gaan. Zo kun je je bus zien voorbijrijden als je nog naar de halte stapt en ruimschoots op tijd bent.
Plaats reactie