Kruidvat stunt met treinticket

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
vasonline
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 jul 2009, 08:14

Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door vasonline »

Dit zat deze voormiddag in de brievenbus:

Een dagje heen en terug per trein door België voor 8,99

http://nl.kruidvat.be/domains/default/p ... e&token=-1

Groetjes,
S.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5341
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Steve »

vasonline schreef:Dit zat deze voormiddag in de brievenbus:

Een dagje heen en terug per trein door België voor 8,99

http://nl.kruidvat.be/domains/default/p ... e&token=-1

Groetjes,
S.
Wel minder interessant voor de vele -26-jarigen op dit forum. Met een Go Pass betaal je 10 euro voor diezelfde heen-en-terugrit, maar vervallen de beperkingen (niet voor 9 u, geldig tot eind augustus enzovoort). :wink:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door overweg13 »

Het is ronduit schandalig dat de NMBS zijn eigen halveprijskaart en de formules "Een Dag aan Zee" en "Een Dag in de Ardennen" opdoekt, en dan een afspraakje maakt met een flutketen als Kruidvat en zelfs nog lagere reducties toekent. Waarschijnlijk beschouwen ze dit ook als alternatief. Wel, ik niet.
Met vriendelijke groet

overweg13
apestaart
Berichten: 309
Lid geworden op: 04 aug 2009, 08:35
Locatie: Oostende

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door apestaart »

Hoe komt dat deze goedkope treinticketten niet verkrijgbaar is in de treinstations en dat je daarvoor in een winkel van Kruidvat moet kopen, dat is zeer eigenaardig :roll:
Kan de NMBS dat zelf niet verkopen, dat zou veel gemakkelijker zijn
Laatst gewijzigd door apestaart op 19 mei 2010, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Dietrich

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Dietrich »

Omdat dit een stunt is voor Kruidvat, waarschijnlijk afkomstig uit het brein van Kruidvat hun marketingafdeling. :)

Vorig jaar was dit ook maar je moest er snel bij zijn om er aan te geraken dacht ik. Ik sta er alleszins niet op te wachten.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door trainfreak »

Ik denk dat ik straks toch eens ga kijken in de Kruidvat bij ons.
Voor die paar keer per jaar dat ik de trein nog neem... (Dit jaar al 2x! :lol: )
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Accelerat »

Dat ze eens rap de Kruidvat-treinkaartjes formule van Nederland overnemen! Dát zou pas tof zijn! 8)
K V B
Berichten: 3328
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door K V B »

Dietrich schreef:Omdat dit een stunt is voor Kruidvat, waarschijnlijk afkomstig uit het brein van Kruidvat hun marketingafdeling. :)

Vorig jaar was dit ook maar je moest er snel bij zijn om er aan te geraken dacht ik. Ik sta er alleszins niet op te wachten.
En het zou met niet verbazen indien Kruidvat er zelf nog wat geld bovenop legde...
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Adler »

Eigenlijk zijn dit lokvogelpraktijken die bij wet verboden zijn en waarop boetes staan tot 100.000 euro.
De vermelding "zolang de voorraad strekt" en "OP=OP" doet daarbij niet terzake.
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Kristofke »

Kruidtvat mag niet bijleggen want verkopen met verlies is niet toegestaan in België.

Waarom trouwens al dat negativisme?

Wat heeft dit te maken met de afschaffing van andere tarieven?

Kruidvat heeft dit gewoon afgekeken van zijn Nederlandse filialen. Ze stappen naar de NMBS, stellen voor om een pakket van tienduizende tickets te kopen en de NMBS stelt een prijs voor.

Wat moet de NMBS dan doen? Zeggen "sorry, wij verwijzen u naar onze traditionele producten die de reizigers in het station of online kunnen kopen"?

Elk ticket dat Kruidvat verkoopt is een reiziger bij, en is een inkomst voor de NMBS. Bovendien mag je gerust zijn dat een behoorlijk hoog percentage deze tickets zal vergeten in hun schuif en dus een pure winst zijn voor de NMBS.

Mijn ouders kochten bij de vorige aanbieding van Kruidvat deze tickets ook. Anders rijden ze nooit met de trein.

En die treinen rijden toch, dan best toch met een hogere bezettingsgraad liefst, niet?

En kom nu niet af met gezever a la de treinen zitten al vol genoeg hé, dit zijn geen reizigers die in de spits rijden, het kan trouwens niet met deze tickets.
Eigenlijk zijn dit lokvogelpraktijken die bij wet verboden zijn en waarop boetes staan tot 100.000 euro.
De vermelding "zolang de voorraad strekt" en "OP=OP" doet daarbij niet terzake.
Aangezien de verkoopsperiode 2 weken bedraagt is de voorraad van tickets aanzienlijk en wettelijk ook verplicht. De vorige stunt was ook een ruime voorraad van tickets aangekocht.

Ik vind daarom dat u uw beschuldigingen op niets baseert en eigenlijk zoals gewoonlijk de negativist wil uithangen.
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Adler »

Kristofke schreef: Ik vind daarom dat u uw beschuldigingen op niets baseert en eigenlijk zoals gewoonlijk de negativist wil uithangen.
Die persoonlijke beschuldigingen beginnen me hier echt de keel uit te hangen.
Weet je, trek verder uw plan met dit forum.
Als het toch maar is om mensen voortdurend te beledigen wil ik hier niets meer mee te maken hebben.
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Kristofke »

U bent nogal lichtgevoelig blijkbaar. Van de twintig zinnen pikt u er één uit en reageert nog niet eens ontopic. Ik mag gerust van mening zijn dat u voor mij nogal vaak negatief overkomt, dat is mijn mening en niet een beschuldiging.

Misschien is de NMBS (en in dit geval als mede dader Kruidvat) en zijn vele gedreven werknemers uw beschuldigingen ook gewoonweg beu...

Maar ik maak mij geen illusies dat u morgen terug bent hoor ;)

In ieder geval on topic: ik zal zeker mijn ouders verwittigen, mooie prijs voor een dagje naar de kust

laatste edit om 16:09: wat zinnen aangepast
Jani

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Jani »

Ik denk dat niemand Adler hier echt zal missen.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door trainfreak »

Adler schreef:Eigenlijk zijn dit lokvogelpraktijken die bij wet verboden zijn en waarop boetes staan tot 100.000 euro.
De vermelding "zolang de voorraad strekt" en "OP=OP" doet daarbij niet terzake.
Dat zijn de wekelijkse aanbiedingen van Lidl en Aldi in zekere zin ook.
Als er een voldoende grote voorraad is, is er echter niets aan de hand.

En nu terug on topic
pietje

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door pietje »

Jani schreef:Ik denk dat niemand Adler hier echt zal missen.
Spreek voor uzelf,
Ik hoop dat hij terugkomt op zijn beslissing, want als je hier niet welkom bent tenzij je de gehele NMBS constant ophemelt, tja...
Plaats reactie