calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Jani

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Bericht door Jani »

Normaal staat de PAT van Infrabel in voor de coördinatie en veiligheid op het terrein, er zal ook wel iemand van Mobility aanwezig geweest zijn (om te controleren of er geen reizigers vergeten werden ;-) ).
Het defect stel staat in Lier op lorries en zal naar het atelier van Hasselt moeten voor herstelling.
dentheo
Berichten: 8180
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Bericht door dentheo »

Cipallieter schreef: Ik neem aan dat dit het treinstel is dat schade opliep in dit incident want bij één van de rijtuigen waren de normale wielen vervangen door een soort trolleys met kleine wieltjes.
Normaal wordt het normale wiel niet vervangen, maar op een soort rolschaats gezet, met kleine wieltjes voor en achter het geblokkeerde wiel.
Theo
Groeten vanop de Heide
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Bericht door Asterix »

Wat is de Vmax met die trolleys?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Bericht door Steven »

5 km/u in de wissels en als ik me niet vergis 20 km/u op de gewone stukken.
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Bericht door Mark7758 »

Je heb het goed.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Plaats reactie