Normaal staat de PAT van Infrabel in voor de coördinatie en veiligheid op het terrein, er zal ook wel iemand van Mobility aanwezig geweest zijn (om te controleren of er geen reizigers vergeten werden ).
Het defect stel staat in Lier op lorries en zal naar het atelier van Hasselt moeten voor herstelling.
calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie
Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie
Normaal wordt het normale wiel niet vervangen, maar op een soort rolschaats gezet, met kleine wieltjes voor en achter het geblokkeerde wiel.Cipallieter schreef: Ik neem aan dat dit het treinstel is dat schade opliep in dit incident want bij één van de rijtuigen waren de normale wielen vervangen door een soort trolleys met kleine wieltjes.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie
5 km/u in de wissels en als ik me niet vergis 20 km/u op de gewone stukken.
Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie
Je heb het goed.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.