Problemen Vilvoorde.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
stefanic
Berichten: 871
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: Problemen Vilvoorde.

Bericht door stefanic »

Steven schreef:
Glodenox schreef:
eagleheart schreef:Persoon sprong? Volgens mijn collega die er op een paar meter van stond ging het om een ongeval..
Dan is het Laatste Nieuws weer wat sensationeel bezig geweest (verbaast me niets). Maar goed, dat van die brand, is dat ook sensatie of was dat effectief het geval?
Ik heb van een brand nergens iets vernomen ook niet op het forum van rijdend personeel, moest er een 18 effectief in brand gestaan hebben was dat al lang een roddel geweest onder collega's mag ik aannemen, maar tot nu toe echter niets gehoord (wat natuurlijk geen zekerheid bied).
Ikzelf zat in de bewuste trein. We hebben tijdens het wachten op de evacuatie wel enkele brandweermannen richting loc zien wandelen met blustoestellen, maar die waren niet gehaast. Dat zal dan ook niet voor brand geweest zijn. De loc was trouwens nr. 1810 (gezien in Berchem net voor 't opstappen).
Bij deze trouwens sterkte vor de nabestaanden van het slachtoffer van het spijtige ongeval, en ook aan de vele ongewilde toeschouwers.
spoorwegrealist
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Problemen Vilvoorde.

Bericht door Steven »

Ter informatie als er echt moet geblust worden zal men ten alle tijden voor de veiligheid de bovenleiding stroomloos zetten.
eagleheart
Berichten: 305
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Problemen Vilvoorde.

Bericht door eagleheart »

Sensatie van hln dus.
Niet dat dat de eerste keer was.
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Problemen Vilvoorde.

Bericht door groentje »

Geen idee wat voor blusinstallatie dat was, maar trein en sporen worden nadien 'schoon' gespoten.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Problemen Vilvoorde.

Bericht door Steven »

Het zal eerder te maken hebben met het stoffelijk overschot van de overledene, hoe dan ook de brandweer komt bij een aanrijding ook altijd ter plaatse daarom moet er geen brand zijn in of aan de loc.
Guus

Re: Problemen Vilvoorde.

Bericht door Guus »

Ik denk dat het deels ook voor de veiligheid is, dit doen wij ook meestal om de eerste brand die eventueel kan uitbreken gelijk te kunnen blussen.
Plaats reactie