Stroomonderbreking Noord-West-Vlaanderen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

tonicorsari schreef:
Bert schreef:
TBbart schreef: die rijden nog dagelijks hoor, da's zeker niet voor de stroompanne want dat heeft niks me elentriek te maken :D
ik stond just in gent toen ik 2 rangerende 62's plots melding zag krijgen van hoog bezoek, kort daarna zijn die vertrokken richting kust, Brugge dan waarschijnlijk :D
En welke trein is dat dan? Ik heb die rode M4'en de laatste jaren nooit meer gezien in Brugge. :?
De IC trein Oostende - Kortrijk wordt nog dagelijks bedient met de M4's uitgezonderd de diensten tot Rijsel (AM96)
D'uh. Maar wel met stuurstanden, en die bestaan niet (meer) in de rode versie.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

tonicorsari schreef:
Bert schreef:
TBbart schreef: die rijden nog dagelijks hoor, da's zeker niet voor de stroompanne want dat heeft niks me elentriek te maken :D
ik stond just in gent toen ik 2 rangerende 62's plots melding zag krijgen van hoog bezoek, kort daarna zijn die vertrokken richting kust, Brugge dan waarschijnlijk :D
En welke trein is dat dan? Ik heb die rode M4'en de laatste jaren nooit meer gezien in Brugge. :?
De IC trein Oostende - Kortrijk wordt nog dagelijks bedient met de M4's uitgezonderd de diensten tot Rijsel (AM96)
Neen, dit klopt niet. IC C 814 is in de week met één enkele Deense Neus. Deze rijdt enkel tot Kortrijk. Ook in het weekend zij er verschillende diensten Oostende-Kortrijk met AM 96. bv: 810 en 816.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

daar zijn er nog bij met M4 hoor jonathan, je moet maar is goed zien, als ik met de ic a (521) in oostende vertrekt komt de trein uit kortrijk oostende binnengereden, dit is normaal altijd een 21 of 27 met M4
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:daar zijn er nog bij met M4 hoor jonathan, je moet maar is goed zien, als ik met de ic a (521) in oostende vertrekt komt de trein uit kortrijk oostende binnengereden, dit is normaal altijd een 21 of 27 met M4
Zeker, het meeste is M4. Daarbij, IC C 841 is in de weekend met MS 96.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Jonathan schreef:
Steven schreef:daar zijn er nog bij met M4 hoor jonathan, je moet maar is goed zien, als ik met de ic a (521) in oostende vertrekt komt de trein uit kortrijk oostende binnengereden, dit is normaal altijd een 21 of 27 met M4
Zeker, het meeste is M4. Daarbij, IC C 841 is in de weekend met MS 96.
waarom zeg je dan eerst dat het ni klopt slimpie :lol: :lol: :lol: :lol:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:
Jonathan schreef:
Steven schreef:daar zijn er nog bij met M4 hoor jonathan, je moet maar is goed zien, als ik met de ic a (521) in oostende vertrekt komt de trein uit kortrijk oostende binnengereden, dit is normaal altijd een 21 of 27 met M4
Zeker, het meeste is M4. Daarbij, IC C 841 is in de weekend met MS 96.
waarom zeg je dan eerst dat het ni klopt slimpie :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat er ook diensten zijn die niet Oostende-Lille-Flanders zijn en met een MS 96 worden gereden.

Je kan het zo zien:

In de week is alles wat naar en van Lille-Flanders komt MS 96 en de 833 en de 814.

In het weekend zijn alles wat met Lille-Flanders te maken heeft MS 96 en ook 829, 810, 835, 816, 841, 822 en het kunnen er nog zijn.
Plaats reactie