Materieel GEN-CR

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ah tof,
maar vind de ramen nogal raar, het is een mix tussen de oude en nieuwe, of zie ik nu verkeerd?
Bert

Bericht door Bert »

Het zijn nog altijd de oude ramen.
Wover

Bericht door Wover »

Op ICFB staan nog enkele andere foto's ;)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Bert schreef:Het zijn nog altijd de oude ramen.
het zijn de vernieuwe ramen uit twee delen bovenaan, de oude bestonden uit vier delen, twee vaste stukjes en twee beweegbare stukjes
Illegal_Alien

Bericht door Illegal_Alien »

Vind hem zelf kwa kleuren er beter uitzien dan onze gevlaflipte SGMm`s
Gebruikersavatar
Merijn
Berichten: 481
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:40
Locatie: Haacht

Bericht door Merijn »

precies batman die een slechte nacht achter de rug heeft. Maar ik geloof wel dat het nog anders zal zijn als die "B" er staat en de deuren geel zullen zijn. Iets heel positief vind ik de displays die er zullen komen. Dit is volgens mij een heel goede investering....
Teach2
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 jul 2006, 16:25

Bericht door Teach2 »

het zijn de vernieuwe ramen uit twee delen bovenaan
De meesten wel, maar de ramen net naast de deuren zijn nog altijd de oude. Heb gehoord dat dat zou te maken hebben met het informatiesysteem dat deze stellen krijgen. De displays zullen waarschijnlijk in die ramen verwerkt worden.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Teach2 schreef:
het zijn de vernieuwe ramen uit twee delen bovenaan
De meesten wel, maar de ramen net naast de deuren zijn nog altijd de oude. Heb gehoord dat dat zou te maken hebben met het informatiesysteem dat deze stellen krijgen. De displays zullen waarschijnlijk in die ramen verwerkt worden.
men excuus die had ik over het hoofd gezien, dat zijn er idd van het oude (originele) type, en uw uitleg waarom lijkt me logisch, het is wat zot daar eerst wat nieuwe ramen in te steken als je ze kort er na terug uitneemt :-)
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
ik heb het stel zondag ook gezien, en gefotografeerd, en naar wat ik zag zaten er nog banken in, en was er ook nog eerste klasse aanwezig!
Maar we zien hier denk ik nog maar een tussenfaze, men zal er nog wel veel aan werken, enkel de basis van de livrij zal dezelfde blijven vermoed ik, de dueren blijven volgens mij dus rood...
Overigens hoop ik dat er eerste bewaren, nu heeft men de mogelijkheid om eens een deftig onderscheid te maken tussen eerste eb tweede: eerste zit neer, tweede staat recht.Wil je zitten? Dan betaal je meer.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Jean

Bericht door Jean »

rechtstaan = vierde klasse !
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Jean schreef:rechtstaan = vierde klasse !
dus jij neemt nooit een metro of zo? want daar zijn in de meeste gevallen ook amper zitplaatsen in
Wover

Bericht door Wover »

dat kost dan ook maar €1 meestal ;)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:dat kost dan ook maar €1 meestal ;)
ik vrees da het nemen van de metro in brussel bij u al tijdje geleden is? zelfs net voor het invoeren van de euro was een ritje toen al 50fr, in geval van meerrittenkaart betaal je 1€ per rit (als je al minstens 10 rittenkaart neemt)
Wover

Bericht door Wover »

serieus? Mja, laatste keer was 2-3 jaar geleden denk ik, van centraal naar brupark geloof ik, ik dacht toen toch €1 betaald te hebben :P

En de premetro in Antwerpen is €1, en daar kan je zelfs zitten ;)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

een gewoon ritje kost 1.5€ gedurende al enkele jaren in brussel voor de metro, eigenlijk is het een jump ticket en is 2 u geldig in heel zone brussel op alle metro, tram, trein bus, geldig te maken in de oranje kasten die je in alle stations vind
Plaats reactie