Hallo,
Klein verschil: de ICg van 8.20u in Lokeren, daar stond de panto van de achterste 13 niet op...
De ICg van 16.50u was met 3x MS 96.
Groeten,
Joris De Mol
Ja mijn lijstje klopt dan toch (16u50 in lokeren = 1815 toch ?)
Die M6+2* T13 kan kloppen dat er maar 1 met panto omhoog stond, ik heb hem niet goed gezien zelf.
Laatst gewijzigd door willem op 11 jun 2007, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Er stond een klein foutje in de post, het is een ram met M6'en die met twee 13'en rijdt. Ik heb ze hier een uurtje geleden zien passeren en dan was inderdaad de panto van de laatste 13 omlaag.
Ik vermoed dat de komende dagen er wel geleidelijk overgeschakeld wordt naar M6'en + 21/27
Ik zat vandaag op die break die hebben ze van de IR trein gehaald die van Landen-Luchthaven-Brussel kwam en Gent als eindbestemming had het eerste stel van de 4 werd afgekoppeld op spoor 7a en reed als IC trein naar oostende.
hallo
dat ze die brol M6 maar vlug van de ic g doen.
dat zijn geen rijtuigen maar schrootbakken en zeker 1ste klas zit niet die dubbeldekkers van den DB dat zijn tenminste rijtuigen
Stijn D.C. schreef:P.S. weet iemand de nummers van die 13en?
Kant kust: 1349
Kant binnenland: 1342.
Normaal staan de twee locomotieven niet aan, maar voor wie gisteren de 1829 gezien heeft, kon ook de panto van de 1342 de lucht in zien. Ik dacht trouwens dat we door dat er twee locomotieven aan het werk waren daar eens in een recordtempo in Oostende te zijn, maar helaas: 12 minuten.
tja als je de tweede loc in dienst wil zien moet je een tb hebben die weet wat hij moet doen om ze in treinschakeling te plaatsen (niet dat dat zo moeilijk is) en het hangt af wat de dienstfiche zegt. als die zegt enkele tractie dan moet die twee plat.
taurus1216 schreef:hallo
dat ze die brol M6 maar vlug van de ic g doen.
dat zijn geen rijtuigen maar schrootbakken en zeker 1ste klas zit niet die dubbeldekkers van den DB dat zijn tenminste rijtuigen
De M6-en hebben bieden een zeer goed comfort. Ze zijn stil en de vering is voortreffelijk. De eerste klasse is misschien wat ondermaats als je deze vergelijkt met de prima tweede klasse. Je hebt er echter nog steeds meer beenruimte, het leeslampje en meer kans op een zitplaats.
Om het zomaar direct tot brol te degraderen vind ik zeer kort door de bocht.
Volledig mee eens, ik vraag mij stilaan af wanneer het voor sommige mensen eindelijk goed genoeg is?
Nu heeft men meer plaats, airco, enz. nu is het nog niet goed?
Wat wil men dan? Met zo'n mentaliteit kan men misschien beter in de wagen stappen (hopelijk met airco?) en in de file gaan staan.
Stijn D.C. schreef:P.S. weet iemand de nummers van die 13en?
Kant kust: 1349
Kant binnenland: 1342.
Normaal staan de twee locomotieven niet aan, maar voor wie gisteren de 1829 gezien heeft, kon ook de panto van de 1342 de lucht in zien. Ik dacht trouwens dat we door dat er twee locomotieven aan het werk waren daar eens in een recordtempo in Oostende te zijn, maar helaas: 12 minuten.
als de 2 locomotieven uit staan in standby of HV welke loc stondt er dan nog tegen? of bedoel je dit in een kopstation?