poll petitie

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

tekent u ook de petitie TEGEN SCM

ja, die treinen zijn een pest!
1
2%
nee, ben je zot???
49
89%
ik teken niks, wat kan mij die treinen schelen???
5
9%
 
Totaal aantal stemmen: 55

5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

gij waart het dus! :o


grakpe :wink:
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

5307 schreef:gij waart het dus! :o


grakpe :wink:
ik heb het onderste gekozen :wink: ik weet niet hoeveel lawaai die treinen van het scm dan wel niet maken en ik ken de situatie terplekke totaal niet. Dus moeten de Maldegemmenaren het zelf maar uitzoeken :wink:
Kenny

Bericht door Kenny »

Ik heb ook neen gekozen. Als het zo zit kun je beter alle lijnen afschaffen want overal zal er toch één heethoofd lawaai hebben van de treinen... :?
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Bericht door Adler »

Ik zou nog eens extra aan de stoomfluit trekken elke keer ik daar passeer.
Als het SCM alle nodige vergunningen heeft dan hebben ze toch niets te vrezen van zo een petitie ?
FlyingDutchman

Bericht door FlyingDutchman »

Die man moet echt eens een nuttige vrijetijdsbesteding gaan zoeken. Als het nu elke dag was, ok. Maar alleen op zon- en feestdagen. En zo'n trein rijd ook niet 's avonds, dus de rust verstoord het ook niet echt.
Trouwens, we hebben een verrader in ons midden: Afbeelding :twisted:
Gregske

Bericht door Gregske »

FlyingDutchman schreef:Die man moet echt eens een nuttige vrijetijdsbesteding gaan zoeken. Als het nu elke dag was, ok. Maar alleen op zon- en feestdagen. En zo'n trein rijd ook niet 's avonds, dus de rust verstoord het ook niet echt.
Trouwens, we hebben een verrader in ons midden: Afbeelding :twisted:
Whatever makes you happy. Ik had er nog aan zitten denken om dat aan te vinken, maar een schitterende vrijemeningsuiter had dit al gedaan. 8)
Plaats reactie