Zwemmende T77

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Greg schreef:Whaha, nice ! :D
Tijdenlijk een 77 minder. 8)
Wat is daar zo nice aan???
Telkens als er materiaal een ongeval heeft gehad krijg je steeds dat zinnetje, oh niet erg het was maar nen 41 of .... .
Er zitten wel altijd mensen in hé, diene bestuurder op diene 77 zal nu wel niet gewond zijn geweest, maar dat kan allemaal anders uitdraaien.
Greg

Bericht door Greg »

Zolang het allemaal maar niet erg is zoals dit hier.. :roll:
sybic

Bericht door sybic »

Ik vroeg mij al af waarom ik vanmorgen de 7801 met de hersporingstrein van Merelbeke naar de kust zag rijden.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wie is er hier eigenlijk in fout :?:
Laatst gewijzigd door Jonathan op 17 jun 2006, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Greg

Bericht door Greg »

Jonathan schreef:Wie is er hier eigelnlijk in fout :?:
De loc zit toch redelijk ver. Misschien wissel verkeerd ?
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Aan hoeveel kilometer per uur reed hij daar wel in :?: En wanneer is het gebeurd :?:
1607

Bericht door 1607 »

dat doodlopend spoor wordt meestal gebruikt om te rangeren. een onoplettendheid denk ik. :roll:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

De treinbestuurder heeft waarschijnlijk het bevel 'tot helemaal het einde rijden' te letterlijk genomen :lol:
Kris

Bericht door Kris »

Het is de laatste tijd blijkbaar mode om door de stootblokken te rijden...
Slos

Bericht door Slos »

De 5127 heeft in Monceau eens iets gelijkaardig tegengekomen.
(Foto is - denk ik - van William Jones)
Bijlagen
Monceau 25.03.1978
Monceau 25.03.1978
5127-9.jpg (35.88 KiB) 5294 keer bekeken
Greg

Bericht door Greg »

Triest zicht. :(
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

inderdaad...
Hier in Kortrijk is het ook mogelijk wanneer de wissel verkeerd staat om in de Leie te bollen.
1607

Bericht door 1607 »

in brugge hebben ze ook nen koetzak waar men toch enigste meters naar beneden in het water kan zwemmen.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Da's nog het minste, in Gent-Dampoort is het recht een zeer drukke straat op... moest dat daar ooit gebeuren vallen er zeker doden.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ik geloof dat rond St-Niklaas ooit twee diesellocs een tunnel hebben vernield. De treinbestuurder had toen te veel promille in zijn bloed omdat hij juist de trotse vader was geworden van ein Baby. Gelukkig vielen er toen geen doden. Had het een halfuur later moeten gebeuren waren er zeker gevallen.
Plaats reactie