Dietrich schreef:In die Lst.pdf zitten links maar die werken uiteraard enkel als je de PDF met een Adobe Reader-plugin in uw browser opent. Erbuiten dus niet.
Men zou dit kunnen oplossen door volledige links te voorzien (http:// enz) ipv relatieve.
Ik heb de Adobe PDF Reader plugin, ik open de pdf in de browser en toch werkt het niet.
Nergens anders heb ik problemen om pdf documenten te openen.
Hier werkt dat wel met Adobe Reader 8-plugin in Safari op OS X. Toen ik het vroeger probeerde na geopend te hebben in een andere PDF-reader op Linux werkte het niet.
Vanochtend in Weerde hing de nieuwe dienstregeling uitgeplakt: een blauwe versie van de gele affiches, met duidelijke vermelding "vanaf 14 december". Mooi, maar 't had wat vroeger gemogen...
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Ik heb de verantwoordelijken eens geinterpelleerd over het gebruiksgemak.
Tevens: de lijnfolders zijn (ipv via die PDF-lijst) ook beschikbaar door klikken op de gewenste lijn via de netkaart
(Netkaart....: Reizen in België -> Praktische info -> Netkaart)
-> dit ivm de opmerking of ge het net moet kennen om te weten welke lijnfolder ge moet openen.
Ok dan moet ge weer Flash hebben...
stefanic schreef:Ik heb de verantwoordelijken eens geinterpelleerd over het gebruiksgemak.
Tevens: de lijnfolders zijn (ipv via die PDF-lijst) ook beschikbaar door klikken op de gewenste lijn via de netkaart
(Netkaart....: Reizen in België -> Praktische info -> Netkaart)
-> dit ivm de opmerking of ge het net moet kennen om te weten welke lijnfolder ge moet openen.
Ok dan moet ge weer Flash hebben...
De netkaart werkt wel bij mij, mooie toepassing trouwens.
Men moet er wel nog eens de tunnel in Antwerpen opzetten maar waarschijnlijk is dat niet zo eenvoudig om iets aan die kaart te veranderen.
Heeft iemand weet van lege ritten die er dit we gereden worden om al het materiaal tegen maandag op zijn plaats te hebben? Waar komen trouwens de MS96 vandaan die 's avonds en 's mrgens vroeg tussen Essen en Charleroi(of omgekeerd) zullen rijden?
Heeft iemand weet van lege ritten die er dit we gereden worden om al het materiaal tegen maandag op zijn plaats te hebben? Waar komen trouwens de MS96 vandaan die 's avonds en 's mrgens vroeg tussen Essen en Charleroi(of omgekeerd) zullen rijden?
f
Hoelaat verdwijnen op lijn 12 dan de dubbeldekkers ??? uur of acht 's avonds ?
En loopt alles vlot in het seinhuis tussen L27 a en b thv de luchthaven?
t zal wel effe wennen zijn met al die L treinen naar BRU die nu stoppen in mortsel en mortsel liersesteenweg ipv deurnsteenweg en oude god.
ostbahnhof schreef:En loopt alles vlot in het seinhuis tussen L27 a en b thv de luchthaven?
t zal wel effe wennen zijn met al die L treinen naar BRU die nu stoppen in mortsel en mortsel liersesteenweg ipv deurnsteenweg en oude god.
succes!
grts
o
Dat gaat vanzelf: we laten de treinen nu gewoon rechtdoor rijden waar dat vroeger anders was.
Vanmorgen op Blok 8 kon iets na zeven al het bericht omgeroepen worden dat de IR uit Charleroi een vertraging van 22 minuten had...dat belooft!