Steven,Steven schreef: De bestuurder zal dus waarschijnlijk vastgesteld hebben dat hij geen stroom meer had, die heeft de verschillende delen van de loc (logische volgorde die in een dep. boek staan) gevolgd om na te zien of er geen inwendig probleem is (dit is de logische volgorde) dan contact opnemen met de juiste dienst om te weten of er HS is of niet. Indien geen HS aanwezig was kan je beginnen met waarschuwen van TC, RDV en de stations die betrokken zijn voor reizigers die staan te wachten, de TB gaat normaal ook de tbg inlichten over het probleem die normaal zijn best doet om de passagiers in de lichten (in geval van een benelux is dit in principe in vier talen).
Het vlot verloop van elke procedure zal bepalen of iets vlot verloopt of niet.
Meet de lok de spanning niet op de binnenkomst in de lok ? Dan weet hij toch direkt of het de HS is....kan hij ook direkt zijn GSM-R pakken om te vragen of het nog lang moet duren.
Moet hij echt ZELF TC bellen, RDV bellen, de stations bellen (hoe ver ?) en dan pas de tbg ? Ongelooflijk.
Wat was er nu eigenlijk aan de hand.... cel uitgebrand ofzo ?
Bovenleiding lag niet beneden naar het schijnt, bespaard enkele procedures neem ik aan ?